kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۸۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

افزایش قیمت سوخت در آلمان
ربابایی: «قیمت سوخت در آلمان به طور متوسط روزانه در حال افزایش است. بنزین- گازوئیل از دو یورو در هر لیتر گذشت. با قیمت‌های موجود ماشین سواری در آلمان به کالای لوکس تبدیل شده است و در بین مردم بحث و گفت‌و‌گو می‌شود.»
مطالبه از قوه قضائیه
عبداله گنجی: «گفت‌و‌گوی امشب کاترین شکدم در بی‌بی سی فارسی: من با هیچ‌کسی در ایران ارتباطات شخصی نداشتم و مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود صحت ندارد. جاسوسی و ارتباط با اسرائیل را هم رد کرد. جای اژه‌ای بودم فردا خناسان بی‌تقوای معرکه گیر را صف می‌کردم. نباید گذاشت امشب پست‌ها پاک شود همه باید ثبت بماند.»
برید سراغ پروژه بعدی تون
سلیمانی: «کاترین شکدم در گفت‌وگو با بی‌بی سی «همه» داستان‌های خیالی نفوذ تا‌اندرونی نظام و رابطه و جاسوسی و... را تکذیب کرد. با این توضیحات، اگر هم مامور و نفوذی باشد، مامور ج.ا است نه اسرائیل! این هم تمام شد. فکر پروژه بعدی باشید.»
احمق‌ها را بشناسیم
فاطمه فردوس: «میگن ایران به بی‌بی سی پول داده که بیاد ماجرای کاترین شکدم رو ماسمالی کنه! یعنی حاضرن خودشونو به حماقت بزنن و تصور کنن شبکه دولتی انگلیس انقد فقیر و مفلوک شده که چشمش دنبال پول گرفتن از ایران باشه، اما نپذیرن فریب دروغگوییه یک عده متوهم رو خوردن!»
این محبت‌ها باورکردنی نیست
کاربری نوشت: «آمریکا هم جنگنده می‌فرسته عربستان که بچه‌های یمنی رو‌ بُکُشه، هم آنجلینا جولی رو می‌فرسته یمن که رو سر بچه‌ها ‌دست نوازش بِکِشه!»
چرا راستی آزمایی در برجام مهم است؟
سیدیاسر جبرائیلی: «آقای زنگنه زمانی به صراحت اعلام کرد که پول نفت فروخته شده در عصر برجام، در عراق و کره و امارات و ژاپن مسدود شد چون از کانال رسمی صادر شده بود، اما بابت فروش نفت پسابرجام، طلبی از کسی نداریم. احیای چنین برجامی بلاتردید خسارت محض است و از این روست که راستی‌آزمایی یک خط قرمز است.»
صهیونیست‌های بی‌سواد
کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «این وزیر جنگ اسرائیله که قشم و چابهار رو وسط نقشه ایران نشون داده. با این وضع جغرافی صهیونیستا باهاشون وارد جنگ بشیم کشورهای همسایه‌مون بیشتر به خطر میوفتن.»
نمی‌فهمن یا خودشون رو به نفهمی زدن؟
جواد نیکی ملکی با انتشار این تصویر نوشت: «اسرائیل مدعی شده که ایران به کمک پهپاد به غزه سلاح ارسال می‌کند و ما دو فروند از پهپادها را رهگیری کرده و هدف قرار دادیم. اما این عکس را به عنوان بقایای محموله سلاح منتشر کرده‌اند!»
تا حالا کجا بودید؟!
کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «‏شرکت‌هایی که از بازار روسیه خارج شدن. این شرکت‌های شدیدا ضد جنگ و کاملا انسان دوست، در زمان بقیه جنگها کجا بودن؟»