kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۷۴۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
فرمانده هوانیروز ارتش:

سامانه دید در شب بر روی بالگردهای هوانیروز نصب شد

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سامانه دید در شب و ‌موشک‌هایی با برد چند‌ کیلومتر ‌بر روی بالگردهای هوانیروز نصب شد، گفت: این سامانه‌ها با موفقیت تست شد.


امیر سرتیپ ستاد یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید پایگاه هوانیروز مشهد بیان داشت: دشمن ایران دشمن فرامنطقه‌ای است و ما تمام تهدیدات دشمن را رصد می‌کنیم و با تمام تجهیزات که به روز شده است، در مقابل آن‌ها می‌ایستیم تا قدرت بازدارندگی نظام را حفظ کنیم.
شلیک موفق موشک‌‌ها
وی با بیان اینکه با کمک جوانان متخصص، در قطعه‌سازی از ظرفیت بالایی برخوردار هستیم، گفت: سامانه دید در شب و همچنین موشک‌هایی با برد چندین کیلومتر را بر روی بالگرد نصب کرده‌ایم و با موفقیت امتحان شده و با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان، هم در قطعه‌سازی و هم در سامانه تسلیحاتی کار‌های بزرگی انجام شده است.
به گزارش تسنیم، امیر سرتیپ قربانی تصریح کرد: امروز 3 اصل مهم ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری در نیرو‌های مسلح و نیروی زمینی وجود دارد و با تلاش تمام نیرو‌ها مرز‌های ما از ثبات و امنیت بالایی برخوردار است و این از برکات جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش نیز اظهار داشت: نقش تأثیر‌گذار جمهوری اسلامی ایران در دنیا یک نقش محوری است و این قدرت بازدارندگی و دفاعی و نشان راهبردی و دکترین دفاعی ما است چرا که هرجا دشمن باشد، به شدت با آن‌ها برخورد می‌کنیم.
امیر‌رضا آذریان افزود: خلبانان بالگرد همواره در مناطق صعب‌العبور کار‌های بزرگی انجام داده‌اند و در تمام ابعاد عملیاتی، تجهیزاتی و اورژانسی در رأس خدمات‌رسانی بوده‌اند. وی گفت: هوانیروز به کمک هلال احمر آمده و اورژانس هوایی را فعال کرده است تا در مواقع ضروری به مردم کمک‌رسانی شود.
در پایان از سرهنگ خلبان ستاد رحیم عینی تکریم شد و سرهنگ خلبان ستاد محمدرضا زارعی به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوانیروز مشهد
معرفی شد.