kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۷۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

سفره‌داران منتقد! (نکته ورزشی)

 

سرویس ورزشی-
معمولا در هر جریان و اتفاقی که پیش می‌آید واکثریت به دنبال آن هستند که نتایجی مثبت و پایان خوش داشته باشد و خیر وصلاح جمع در آن رعایت شود افراد و باندهایی هم هستند که چون می‌بینند جریان باد عوض شده، خود را وسط معرکه می‌اندازند و به اصطلاح» موج سواری» می‌کنند.
در همین ماجرای فوتبال و عزل موقت رئیس‌فدراسیون، باز هم تکرار شده است ودر حالی که اهالی ورزش و علاقمندان به فوتبال و خیرخواهان و کارشناسان امیدوارند اتفاقات آینده مصالح فوتبال را تامین کند و گامی به سوی اصلاح امور و بهتر شدن وضع باشد، اما بعضی افراد و جریانات هم هستند که نقش مخالف و دلسوز را بازی و از وضع موجود و مدیریت حاکم به شدت در رسانه‌ها انتقاد می‌کنند.
درحالی که اولا ماهیت و سابقه این افراد وباندها برای خیلی‌ها روشن است و می‌دانند در به وجود آمدن وضع موجود در اداره فوتبال خود اینها نقش موثر داشته و تا همین چندی قبل همدست و سفره‌دار! و شریک قافله بوده‌اند و حالا که هوا را پس دیده‌اند رنگ عوض کرده‌اند‌، یا کسانی بوده‌اند که از مسئولین فوتبال توقعات شخصی و پست و مقام داشته‌اند که چون خواسته آنها تامین نشده علم مبارزه برداشته و...
خلاصه این باندها و جریانات قصد ونیتشان از همرنگ جماعت شدن و یقه دراندن و... طفره زدن برای» خود» است نه ورزش و فوتبال و اصلاح امور.بنابراین باید هشیار باشیم و مراقبت کنیم ‌که ماجرای « از چاله به چاه افتادن» تکرار نشود و جریان قالتاقیسم کماکان در فوتبال والبته با نام و شکل دیگری تداوم پیدا نکند.