kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۷۰۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
خیبر خرم‌آباد پس از ۸ هفته باخت

توقف ملوان صدرنشین در ثانیه‌های پایانی

 
 
 
تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با قبول شکست برابر شهرداری آستارا، به رده سوم لیگ دسته اول سقوط کرد.
هفته هجدهم لیگ یک فوتبال ایران عصر دیروز با انجام ۹ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در نخستین بازی، تیم فوتبال ملوان در لحظات پایانی با نتیجه یک بر یک برابر آرمان گهر رده چهارمی متوقف شد تا نوار ۵ پیروزی متوالی شاگردان مازیار زارع پاره شود.
شهرداری همدان با گل‌های نیما اسکندرزاده و آرمین طلایی‌منش، با نتیجه ۲ بر یک ماشین‌‌سازی انتهای جدولی را شکست داد و رایکا و استقلال ملاثانی به تساوی یک بر یک رضایت دادند. قشقایی شیراز در خانه با تساوی بدون گل مقابل شاهین شهرداری رده هفدهمی با تساوی بدون گل متوقف شد.
در پرگل‌ترین بازی هفته، ویستاتوربین با نتیجه ۳ بر ۲ برابر خوشه‌طلایی ساوه به برتری رسید تا اوضاعش را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد. حسین ابرقویی (۲بار) و مرتضی نگهداری برای ویستاتوربین گلزنی کردند و پیمان پورصادقی و علیرضا اژدر برای نماینده ساوه گلزنی کردند. مس کرمان با گل‌های امین کاظمیان و سامان تورانیان، ۲ بر صفر شمس آذر قزوین را شکست داد. خیبر خرم‌آباد پس از ۸ هفته شکست‌ناپذیری، طعم باخت را چشید و با تک گل امید صیدالی، یک بر صفر مغلوب شهرداری آستارا شد تا به رده سوم سقوط کند. پارس جنوبی جم و مس شهربابک به تساوی یک بر یک رسیدند و استقلال خوزستان در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر سایپا شکست خورد تا از کورس صعود به لیگ برتر عقب بیفتد.