کد خبر: ۲۳۶۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲

انهدام خط لوله ۲ کیلومتری انتقال سوخت قاچاق در سواحل بندرعباس

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان از شناسایی و انهدام خط لوله انتقال سوخت قاچاق به طول دو کیلومتر در سواحل بندرعباس خبر داد.


به گزارش خبرگزاری میزان، مجتبی قهرمانی اظهارداشت: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران مرزبانی بندرعباس پس از شناسایی یک خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل این شهرستان، نسبت به انهدام آن اقدام کردند. قهرمانی افزود: این خط لوله انتقال سوخت به طول دو کیلومتر توسط قاچاقچیان از زیر ماسه‌های ساحل به اعماق دریا کشیده شده بود و از این طریق، سوخت قاچاق به شناور‌های تندرو انتقال می‌یافت که خوشبختانه مأموران با هوشیاری موفق شدند این خط لوله را از ساحل بیرون کشیده و مسیر انتقال سوخت را
قطع کنند.