kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۶۷۹۷
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* با رونمایی ایران از موشک بالستیک خیبرشکن سخنگوی پنتاگون مجبور شد خودش را به بی‌اطلاعی از این خبر مهم بزند و بگوید چیز خاصی برای گفتن ندارم. بله قدرت که داشته باشی دشمن سکوت می‌کند.
مقدسی
* رونمایی از موشک خیبرشکن توسط سپاه نشان داد که صنعت دفاعی ایران به مذاکرات و توافق وین گره نخورده. ممنون نیروهای مسلح هستیم که موفق شدند با ایجاد بازدارندگی تهدید نظامی دشمن را از روی کشور بردارند.
روحی
* فاصله‌ای که موشک بالستیک خیبرشکن ایران تا خانه عنکبوتی اسرائیل طی می‌کند 7 دقیقه است. صهیونیست‌ها باید هم خواب راحت نداشته باشند و هر شب خواب آشفته ببینند.
عطوفی
* در دور قبلی مذاکرات هسته‌ای مذاکره‌کنندگان، ضعف خود را به پای شلیک موشک و رزمایش نظامی می‌گذاشتند ولی مذاکره‌کنندگان این دوره آزمایش موشک را تقویت مذاکره می‌دانند.
دادرس
* جناب آقای اژه‌ای! آزادسازی حریم دریا عالی بود. دستگیری و محاکمه مدیران نالایق و ترک فعل کسانی که به طور عمد اقتصاد کشور و مردم را نابود کردند کی عملی می‌شود؟
8530---0936
* دو سال است که شکل راهپیمایی ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب یعنی روز 22 بهمن به جهت ویروس کرونا تغییر کرده ولی به رغم محدودیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد در محتوی و انتقال پیام و شعارهای انقلاب نه تنها هیچ تفاوتی با مراسم سنوات گذشته نکرده بلکه امسال شور و شوق مردم برای پاسداشت انقلاب‌شان پررنگ‌تر از گذشته دیده شد. این امر نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان زنده است و جلو می‌رود.
مشکاهًْ
* از جمله ویژه‌خواری‌های معمول در بعضی وزارتخانه‌ها و دستگاههای دولتی پرداخت اضافه و خارج از فیش حقوقی به مدیران بوده و متأسفانه هیچگونه نظارتی برآن وجود نداشته است. دادن کارت‌های هدیه و بن کالا نیز امری عادی بوده است. امیدواریم در این دولت جلوی تمام این ویژه‌خواری‌ها گرفته شود.
5516---0935
* در این شرایط تورم و گرانی و مشکلات، ملت با توکل به خدا، همت و تحمل می‌توانند باری از دوش دولت تازه کار دکتر رئیسی بردارند و او را یاری دهند تا مشکلات خودشان به صورت ریشه‌ای درمان شود.
4111---0939
* قبل از انقلاب در کارخانه‌ها نهایت کاری که می‌کردیم مونتاژ بود اما بعد از انقلاب در بسیاری از صنایع مثل صنایع دفاعی، هسته‌ای و نانو در سطح جهانی حرف برای گفتن داریم. این انقلاب بوده که کشور را به جلو برده و به پیشرفت رسانده است.
طراز
* در کدام دادگاه بین‌المللی به اثبات رسیده که حمله به برج‌های دو قلوی نیویورک آمریکا کار طالبان افغانستان بوده که امروز آمریکایی‌ها دست به دزدی بالغ به 3 میلیارد دلاری مردم فقیر افغانستان بزنند. طالبان را به رسمیت نشناخته‌اند،‌ چرا اموال مردم افغانستان را غارت می‌کنند؟
1070----0938
* با خسارت‌های محض برجام که حالا دیگر همه به آن اعتراف می‌کنند چگونه است که عده‌ای از افراد وابسته به دولت قبل هنوز خود را در دوران چند سال قبل تصور می‌کنند و از سیب و گلابی برجام سخن می‌رانند؟ تا کی قرار است سرشان را زیر برف کنند؟
رمضانی
*‌ سازمان امور مالیاتی اعلام کرده افرادی با بیش از 2200 کارتخوان مالیات نمی‌پردازند! مردم می‌پرسند پس فلسفه وجودی وزارت اقتصاد و دارایی چه بوده است؟ دستگاه قضایی و دولت با همکاری هم باید با این کسانی که از اجرای قانون طفره رفته‌اند برخورد کنند.
مسیبی
* در اکثر ادارات تلفن‌های متعدد وجود دارد که متاسفانه پاسخگو نیستند و گویا آنها صرفا برای امور شخصی است.  مدیران می‌توانند به صورت ناآشنا با اداره تحت مدیریت خود تماس بگیرند و درخواست خود را مطرح کنند تا با پاسخ سربالای برخی از کارمندان مواجه شوند آن‌گاه به لزوم رفع این نقیصه واقف خواهند شد. روند فعلی موجب رنجش مردم است.
حجازی
* پرهیز از اجتماعات غیرضرور توسط دستگاه‌های اجرایی دولت در این شرایط کرونایی هم موجب تضمین سلامت هم‌وطنان و هم جلوگیری از اسراف در بیت‌المال شده است.
9239----0922
*‌ افسر عراقی از نوجوان اسیر ایرانی با حالت تمسخر پرسید: خمینی سن سربازی را پایین آورده؟ نوجوان با غرور پاسخ داد؛ خیر، ‌امام‌خمینی(ره) سن عاشقی را پایین آورده است. درود و سلام خداوند به غیرت و شرف ایثارگران و آزادگان دفاع مقدس و مدافعان حرم و همه جبهه مقاومت.
اصغر سعیدی
*‌ توجه به محیط‌زیست نباید به چند روز از اسفندماه در پایان هر سال خلاصه شود. در همه ایام سال باید فرهنگ حفظ محیط‌زیست توسط همگان مورد توجه قرار بگیرد و از مسئولین و دیگر هموطنان مطالبه شود.
3440---0935
* دست اختاپوس هفت‌سر را از خوراک دام و طیور قطع کنید تا نرخ مواد پروتئینی و لبنی این‌قدر دچار نوسان نشود و تلاش مخلصانه دولت را زیر سوال نبرد و دلسردی مردم را موجب نشود.
حجازی
* اگر عوامل دست‌اندرکار در هر سه قوه درخصوص اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی پای کار بیایند مشکل اجاره‌خانه‌ها و قشر مستاجر حل می‌شود. با اجرای کامل این قانون این بار صاحب‌خانه‌ها دنبال مستاجر خواهند بود.
0220---0935