kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۶۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

اسلام‌ستیزی در هند
الهام: « بیش از ۸٠ دانش‌آموز در ایالت کارناتاکا هند پس از آنکه با حجاب اجازه ورود به مدرسه نیافتند، به خانه برگشتند. هند، روز به روز اسلام‌ستیزتر.»
لعنت خدا بر آنها
محمد نصوحی: «بنده به عنوان یک آموزگار دیشب وقتی این نامه (نامه جعلی مخالفت دولت با رتبه‌بندی معلمان) را خواندم کلا از دولت ناامید شدم و گفتم کاش دروغ باشد که همین هم شد! حالا شما این را به همه جامعه فرهنگیان تعمیم بدید، قطعا با این خبر و نامه‌های جعلی و دروغ دلسرد خواهند شد! لعنت خدا بر کسانی که به دنبال سیاسی شدن معیشت معلمان هستن!»
تخریب به روش معاویه
علیرضا گرائی: «برای زدن دولت فقط نامه جعل نکرده بودند که آن هم انجام شد! حقیقتا روش‌های غیر اخلاقی آقایان برای زدن دولت، بهترین کپی‌برداری ممکن از اقدامات معاویه و عمروعاص است.»
شفافیت در شهرداری کرمان
سعید شعرباف: « یکی از کارهای واجب در هر سازمان، شفاف کردن منابع و مصارف است. از محل دقیق تولید ثروت در سازمان تا محل دقیق مصرف. جزییات ردیف‌های بودجه ۱۴۰۱ شهرداری کرمان روی سایت شفافیت بارگزاری شده. از کجا و چگونه می‌خواهیم از مردم پول بگیریم و چگونه می‌خواهیم برای مردم خرج کنیم.»
از حضرت زینب(س) بیاموزیم
نسیم سحری: «زینب (س) آمد تا به ما یاد دهد مثل او مبلغ دین امام زمان خویش باشیم، اگر اینگونه شد و اگر شعار لبیک یا حسین ما تبدیل به لبیک یا مهدی شد یعنی خون حسین در ما جریان دارد، یعنی دست ما در دست امام زمانمان است، یعنی ما جز زیبایی حضور مهدی چیزی نمی‌بینیم.»
نتیجه پیروی از شیطان

 

 

 

 


علی عبدالسلام العجری با انتشار این تصویر نوشت: «غم و‌اندوه کودکان معصوم و مظلوم یمن، نتیجه پیروی استکبار جهانی از امیال شیطانیست، که در دلهای سیاهشان رسوب کرده‌است.»
افول آمریکا

 

 

 

 

 

 

 

 


کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «پورتلند، ایالت اورگون آمریکا سال 2011 و 2022؛ مرگ تدریجی ابرقدرتی بنام آمریکا.» (در تصویر 2022 چادرهای بی‌خانمان‌ها در پیاده‌روها مشهود است.)
ما می‌توانیم
حسین دلیریان: « دو نیاز مهم کشور در حوزه پزشکی با همت صاایران رفع و امروز توسط وزیر دفاع رونمایی شد:- الکتروشوک قلبی اتوماتیک- پروتز مفصل زانو.»