kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۶۷۱۳
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

اخبار کوتاه از فوتبال

 

کامرانی‌ فر: در نشست هیئت رئیسه
بند به بند اساسنامه رعایت می‌ شود
دبیرکل فدراسیون فوتبال درخصوص برگزاری نشست امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی داد. حسن کامرانی‌فر اظهار داشت: در نشست اعضای هیئت رئیسه بند به بند اساسنامه پیش خواهیم رفت و تمام موارد جلسه را به اطلاع فیفا و AFC می‌رسانیم. ان شاالله در تمام بخش‌‌ها تلاش خواهیم کرد که مطابق قانون عمل کنیم. وی درخصوص اینکه شایعاتی پیرامون لغو نشست هیئت رئیسه مطرح شده است گفت: جلسه به قوت خودش باقی است و برگزار می‌شود. اگر مطلبی در مورد عدم برگزاری نشست منتشر شده صحت ندارد.دبیرکل فدراسیون درخصوص اینکه درخصوص شایعه عزل عزیزی خادم چه صحبتی دارد گفت: این موضوع در اختیار هیئت رئیسه فدراسیون است و من دبیر جلسات هیئت رئیسه هستم و نمی‌توانم نظری در این مورد بدهم اما مطابق بندهای اساسنامه پیش می‌رویم و اساسنامه ملاک عملکرد فدراسیون فوتبال در تمام بخش‌ها خواهد بود.
پورغلامی به کادر فنی فجرسپاسی اضافه شد
در راستای تقویت کادرفنی تیم فجرسپاسی دیروز این باشگاه اعلام کرد فرهاد پورغلامی به عنوان مربی به کادر فنی اضافه شده است. پورغلامی پیش از این در کنار مجید جلالی در تیم‌های سایپا، پیکان، گل گهر و تراکتور حضور داشته است.
کارت بازی خرید جدید پرسپولیس صادر شد
رامین رضاییان مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد.سازمان لیگ فوتبال ایران بعد از تایید تست‌های پزشکی رامین رضاییان در ایفمارک، کارت بازی این بازیکن را صادر کرد. بر همین اساس، رامین رضاییان برای بازی‌های پرسپولیس در مسابقات رسمی، در اختیار کادر فنی خواهد بود.
مبلغ قرارداد و دریافتی آمانوف از استقلال مشخص شد
عزیزبک آمانوف هفته گذشته با حضور در باشگاه استقلال و دیدار با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد نهایی و رسمی خود را به مدت ۲ سال و نیم به امضا رساند.این بازیکن به طور رسمی در بازی مقابل ذوب‌آهن در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر به میدان رفت تا اولین بازی خود را برای آبی‌پوشان پایتخت انجام داده باشد.طبق قراردادی که آمانوف با باشگاه استقلال منعقد کرده است، این بازیکن به طور سالیانه، مبلغ ۳۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال دریافت خواهد کرد. تا اینجای کار، آمانوف از استقلال
۵۰ هزار دلار به خاطر مبلغ قرارداد خود دریافت کرده است تا پس از حضور خود در جمع آبی‌ها دریافتی داشته باشد. همچنین آمانوف برای گرفتن رضایت‌نامه خود از باشگاه لوکوموتیو تاشکند، حدودا مبلغ ۱۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال دریافت کرد تا مشکلی برای حضور در جمع آبی‌ها نداشته باشد.
شکایت رسمی ذوب‌آهن از استقلال
پس از استفاده استقلال از صالح حردانی و عزیز آمانوف، دو بازیکن جدید آبی‌پوشان، باشگاه ذوب‌آهن درباره وضعیت این بازیکنان پیگیری‌های لازم را انجام داد.این باشگاه با مشورت از افراد حقوقی و بررسی‌های لازم به نتیجه رسید تا از باشگاه استقلال به صورت رسمی شکایت کند. ذوب‌آهنی‌ها دیروز از باشگاه استقلال به دلیل استفاده از دو بازیکن جدید خود شکایت کرد و کمیته انضباطی این شکایت را بررسی می‌کند. باید دید رای نهایی به نفع کدام باشگاه صادر می‌شود.
محرومیت عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال لغو شد
چند روز پیش بود که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد مهرداد سراجی، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه سایپا ۶ ماه از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم شده است.بعد از این حکم اعتراض‌ها به رای کمیته اخلاق بالا گرفت و خود سراجی نیز ادعا کرد اگر قرار است محرومیتی در نظر گرفته شود برای باشگاه باید این اتفاق رخ دهد چون او به نمایندگی از سایپا و برای دیدار با پیکان اعتراضاتی انجام داده است. حالا با گذشت چند روز بر اساس اعلام خبرگزاری فارس حکم محرومیت مهرداد سراجی لغو شده و وی هیچ منع قانونی برای فعالیت‌های فوتبالی ندارد.