kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۶۵۸۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

رونمایی از «برسد به دست رهبرم»(اخبار ادبی و هنری)

آیین رونمایی از کتاب «برسد به دست  رهبرم» شامل مجموعه نامه‌های جوانان و نوجوانان به رهبر انقلاب، از سوی فرهنگسرای رازی با مشارکت انتشارات روایت فتح، شنبه ۲۳ بهمن با حضور حجت‌الاسلام میثم امرودی رئیس و جمعی از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد.
حجت‌الاسلام میثم امرودی ضمن تبریک ولادت امام جواد (ع) و تشکر از همه کسانی که در برپایی این مراسم نقش داشته‌اند گفت: امام خمینی در دهه فجر سال ۱۳۵۷ تجربه موفقی داشتند و این تجربه ماحصل رابطه زیبایی بود که بین امام و امت شکل گرفته بود. این رابطه مثل یک رابطه عاشق و معشوقی، مرید و مرادی بود. وقتی مردم به خیابان‌ها ریختند و انقلاب شد، اکثر این افراد جوان‌ها بودند.
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جنگ شروع شد. امام در اینجا کمک می‌خواهد و باز جوان‌ها و نوجوان‌ها به میدان می‌آیند. امام خوب می‌دانست روی چه کسانی حساب باز کند. ما ۳۵ هزار شهید دانش‌آموز داریم. شما به خوبی امتحانتان را برای دین، کشور، اسلام و... پس داده‌اید. حجت‌الاسلام سعید صلح میرزایی مسئول دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای در قم نیز ضمن تبریک ولادت امام جواد(ع) گفت: خیلی تشکر می‌کنم از این اقدام بسیار خوبی که دوستان ما در سازمان فرهنگی هنری، انجام داده‌اند. وقتی برای نوجوان و جوان ما یک رابطه قلبی با رهبرش ایجاد می‌شود، حرکت او در مسیر حرکتی است که نوجوان‌های گذشته ما رفتند و برخی به شهادت رسیدند و برخی آزاده و جانباز شدند.
در پایان مراسم سارا عرفانی از اعضای داوران پویش «نامه‌ای به رهبرم» بیانیه هیأت داوران را قرائت کرد و از ۶ نفر برگزیده؛ ریحانه عابدی، زهرا گرجی، آیلار رفیعی، صوفیا کریمی، قاسم حسینی و رامتین پسرلکو به عنوان نفرات اول تا ششم تقدیر شد.