kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۶۵۷۳
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

اخبار کوتاه از فوتبال

 
 
حمایت درودگر از همه رؤسای فدراسیون فوتبال!
صادق درودگر که طی 30 سال فعالیت رسانه‌ای او را تقریبا کنار تمام رؤسای فدراسیون‌ها دیده ایم برای عزل شهاب عزیزی خادم دلیل خواسته است! رفاقت با جادوگر، نابود کردن تیم‌های ملی پایه،عدم برخورد لازم با بی‌اخلاقی بازیکن تیم ملی در زمان مناسب، سپردن فعالیت‌های تجاری به رفقا و شرکای مهرعلی، اعزام دوستان و آشنایان به سفرهای ملی، نامه نگاری مخفیانه با فیفا، نداشتن شفافیت مالی و... اگر دلیل نیست، چیست؟
به گزارش طرفداری،صادق درودگر از شهاب عزیزی خادم حمایت می‌کند، همان طور که در آینده‌ای نزدیک از جانشین شهاب عزیزی خادم حمایت خواهد کرد و همین طور که پیش از این از مهدی تاج، علی کفاشیان، حیدر بهاروند، داریوش مصطفوی و... حمایت می‌کرد. از این درودگرها ما هم در رسانه داریم؛ پروژه بگیرانی که سالهاست فدراسیون فوتبال را کنترات برداشته‌اند و هر مدیری که بیاید آنها در ازای جیره‌ای معین، حامی‌اش هستند! در حالی که بزرگان فوتبال ایران شجاعت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در عزل شهاب عزیزی خادم را ستایش می‌کنند، صادق درودگر مدعی است این عزل درست نیست و می‌گوید دلیل عزل را نمی‌داند. از این خنده‌دارتر، شوخی درودگر با رای آوردن اعضای هیات رئیسه است. درودگر می‌گوید 4 عضو از 5 عضو هیات رئیسه با کمک شهاب عزیزی خادم رای آوردند اما یادش رفته شهاب عزیزی خادم اگر رای جمع کن بود که حمیدرضا مهرعلی، استاد و مرادش در مجمع تنها 2 رای نمی‌آورد و سوژه خنده مجمع نمی‌شد.
قرار‌داد 6 ماهه رضاییان با پرسپولیس
بازیکن جدید پرسپولیس می‌گوید خوشحال است با پیوستن به این تیم دل هواداران شاد شد. رامین رضاییان پس از امضای قراردادی شش ماهه با پرسپولیس اظهار کرد: خوشحالم از اینکه دل هواداران پرسپولیس را شاد کردم و تنها هدف من همین بود.وی افزود: همین که این قرارداد امضا شد و هواداران خوشحال شدند، خیلی چیزها را ثابت می‌کند. زمان ثابت‌کننده همه چیز است. وی قرار است از امروز و پس از بازگشت پرسپولیس از مشهد در تمرینات سرخپوشان شرکت کند.طبق هماهنگی‌های انجام شده کارت ITC رضاییان صادر شده و وی مشکلی جهت همراهی پرسپولیس در لیگ ندارد.