بهانهای به نام کرونا برای لغو انتخابات بسکتبال
در حالی که قرار بود انتخابات فدراسیون بسکتبال دیروز چهارشنبه برگزار شود، برگزاری مجمع این فدراسیون برای سومینبار به تعویق افتاد که باعث ایجاد حواشی بسیاری میشود.
در حالی که قرار بود مجمع انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال پس از دوبار به تعویق افتادن دیروز برگزار شود، روز سه شنبه ۱۹ بهمن منصور اردستانی دبیر مجمع این انتخابات خبر از به تعویق افتادن سه باره این انتخابات داد! طبق آخرین اطلاعیهای که از زبان دبیر مجمع توسط روابط عمومی فدراسیون منتشر شد، فعلا زمان جدید برگزاری مجمع نیز مشخص نیست. در اطلاعیه منتشر شده دلیل به تعویق افتادن انتخابات، شرایط سخت کرونایی حاکم بر کشور اعلام شده است که با توجه به برنامه روز گذشته فدراسیون بسکتبال، سؤالات و شائبههایی را ایجاد میکند. با توجه به اینکه برای سومینبار است مجمع انتخابات این رشته به زمان دیگری موکول میشود، بسیاری از اهالی این رشته معتقدند که دلیل این به تعویق افتادنها چیزی بجز موضوع مطرح شده است. همچنین روز سهشنبه بود که فدراسیون بسکتبال در همین شرایط پیک ششم کرونا، در اقدامی عجیب برنامه دیدار اهالی رسانه با ملیپوشان در اردوی تیم ملی را برگزار کرد تا این سؤال مطرح شود که آیا در چنین شرایطی موضوع کرونا فقط به انتخابات فدراسیون آسیب میرساند و برای ملیپوشان و اهالی رسانه خطرناک یا مشکلساز نیست؟ با چنین شرایطی شائبههای مهندسی کردن انتخابات فدراسیون بسکتبال، از جمله نقدهای اساسی است که خانواده این رشته دانشگاهی این روزها آن را مطرح میکنند. ضمن اینکه شنیده شده دلیل به تعویق افتادن این انتخابات برای سومین بار، پیگیر بودن یکی از کاندیداها برای تایید کردن صلاحیت خود است! در حالی که گفته میشود پرونده کاندیدای مورد نظر شرایط چندان مناسبی برای تایید ندارد.