kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۵۸۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در حقیقت ضربه مهلکی به شیاطین بویژه آمریکا این شیطان بزرگ بود جای تبریک و خوشحالی دارد این مناسبت را به تمام فجرآفرینان و ادامه‌دهندگان راه نورانی امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
7800---0937
* مسئولین و مدیران صدا و سیما باید در دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب سنگ تمام بگذارند و در برپایی این جشن ملی در رسانه ملی از هیچ کوششی دریغ نکنند.
6158---0936
* خداوند بر درجات امام راحل بیفزاید که می‌فرمود یک موی کوخ‌نشینان را به همه کاخ‌نشینان نمی‌دهم. (نقل به مضمون) واقعاً انقلاب اسلامی نیز مرهون همین پا برهنگان است. در یک گوشه‌ای از خرم‌آباد به خانه‌ای سرک کشیدیم که مادر در قید حیات نیست، پدر نابینا و خواهر و برادر در خانه‌ای با امکانات هیچ ولی وقتی صحبت پیش آمد دیدیم با این اوضاع بدی زندگی می‌گویند دست از ولایت نمی‌کشیم! ولی برخی‌ها که نان‌خور انقلابند چه کردند و چه می‌کنند؟!
مینو
* سلام و درود خداوند بر نابغه جنگ و جانشین نیروی زمینی سپاه سردار دلاور حسن باقری که با جرأت روند دفاع مقدس را عوض کرد، طوری که پس از عزل بنی‌صدر خائن دست برتر ایران و پیروزی‌های رزمندگان بر صدامیان روز به روز سرنوشت جنگ را تغییر داد و برای اولین بار در تاریخ جنگ‌های دو قرن گذشته کشور پس از 8 سال یک وجب از زمین کشورمان به دست اجانب نیفتاد.
کاظمی
* مذاکره مستقیم ترفند آمریکا برای فرار از لغو تحریم‌هاست. ولی عده‌ای از پادوهای داخلی آمریکا در همراهی کدخدایشان همه مشکلات کشور را نه از ناکارآمدی دولت بی‌تدبیر قبل بلکه به خاطر عدم مذاکره با آمریکا جلوه می‌دهند.
اعصاری
* خوشبینی به آمریکا اگر نجات‌بخش بود پهلوی، بن‌علی، صدام، مبارک، قذافی، مرسی و دیگر ساده‌لوحان نگون‌بخت از آن نتیجه می‌گرفتند. چرا عده‌ای با این همه عبرت، باز هم از ما می‌خواهند خود را عبرت تاریخ قرار دهیم؟ خداوند از این کندذهنی و خواب غفلت بیدارشان کند؟!
بهارلو
* کشورهایی از گسترش روابط ما با روسیه دل‌نگرانند که بیش از پنج دهه است پول و سود قرارداد تانک‌های‌مان را بلوکه کرده‌اند (یعنی انگلیس یا مثلاً رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی که استخوان فلسطینی‌ها را هر روز به دندان می‌کشد یا رژیم آل‌سعود که دوستان سابق خود چون خاشقجی را با آن وضع فجیع به قتل می‌رساند! مخالفت این قماش به ارتباط ما با روسیه واقعاً خنده‌دار است. ولی جماعت قلم به مزد و خودفروخته داخلی که به امثال این کشورها دل‌خوش کرده‌اند واقعاً به شکل ترحم‌برانگیزی دچار عقب‌افتادگی فکری هستند.
یونسی
* هدف آمریکا از بازگشت به برجام اجرای مکانیسم ماشه و وادار کردن جمهوری اسلامی به مذاکرات به منظور ایجاد محدودیت در صنعت موشکی و مسائل منطقه‌ای است. آمریکا هیچ گاه در برخورد با ما و حتی بسیاری از کشورهای همپیمان خود حسن نیت نداشته و ندارد. مراقب باشید.
کریمی
* دلار به مثابه شیشه عمر آمریکاست. رهبر معظم انقلاب در دیدار با پوتین شکستن ارزش و آقایی دلار را مورد تأکید قرار دادند. همکاری ایران و روسیه می‌تواند به زدودن دلار از مبادلات مالی منجر شود. ان‌شاءالله به زودی شاهد اجرایی شدن این دغدغه حضرت آقا باشیم.
بهداروند
* در اروپای مدعی مهد آزادی، استادی را به خاطر یک انتقاد کوچک از رژیم آپارتاید صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از دانشگاه اخراج کردند! غرب‌گدایان در این مواقع سرشان را زیر برف می‌کنند تا واقعیت را نبینند و کسی هم آنان را نبیند!
امیدی
* درود بر شرف و غیرت نوجوان کویتی که در مسابقات تنیس زیر 18 سال در دوبی از رقابت با نماینده رژیم کودک‌کش صهیونیستی انصراف داد. کاسه‌لیسان غرب یاد بگیرند.
نیری
* پزشکان متعهد مظفری و یغمایی که اعضای بدن دختر جوانشان را به 6 بیمار نیازمند اهدا کردند و خود در خط مقدم مبارزه با کرونا فعالند شایسته تجلیل فراوان هستند. خداوند به این عزیزان صبر و بردباری و جزای خیر دهد.
خدیمی
* یکی از اصلاح‌طلبان برای رئیس‌جمهور نسخه پیچیده که اگر با بایدن کنار بیایید تمام مشکلات کشور مثل ارز، بورس، اقتصاد و... حل خواهد شد و الا اگر ترامپ به قدرت برگردد چه بلایی که سر کشورمان درنمی‌آورد! واقعا این سخنان را تقلبی ناشیانه از روی دست شیطان می‌توان دانست که مومنان را از مقابله با کفار و مشرکان می‌ترساند که اگر مقابله کنید چه بلایی بر سرتان می‌آید! ملت و جوانان واقعا با مشاهده حال صاحبان امثال این تفکر که 8 سال با دیپلماسی التماسی مشکلات متعددی را بر سر کشور آوار کردند، تفاوت مدیران ناکارآمد و مدیران انقلابی و جهادی را کاملا احساس می‌کنند.
بزرگی
* رهبر معظم انقلاب در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی فرمودند: «آمارهای کلان اقتصادی دهه 90 حقا و انصافا ناخرسندکننده است. عامل اصلی این مشکلات، صرف تحریم نیست بلکه تصمیم‌گیری‌های غلط با کم‌کاری‌ها، باعث بخش مهمی از مشکلات بوده است!» دستگاه قضایی و مجلس وقتی می‌دیدند که برخی مسئولین ناتوانند همچون علیل و کور و گنگ قادر به هیچ کاری نیستند بایستی با آنها برخورد می‌کردند. خدا نگذرد از آن مسئولینی که توان کار و مسئولیت را نداشتند ولی مسئولیتی را پذیرفتند که حاصل آن این همه مشکلات برای مردم شد.
فرهاد قاری و 2784---0930
* هنوز مراحل ترخیص کالا از گمرک طولانی است وجود این معضل همیشگی و مشکل‌ساز دلیل بر آن است که نظارت‌ها دقیق نیست و امکان هر نوع فساد و تعلل در سیستم اداری کشور وجود دارد. چرا مشکل گمرک به صورت اساسی حل نمی‌شود؟
9213---0935
* با توجه به اوج‌گیری سویه اُمیکرون و ابتلای افزون‌تر افراد کم‌سن و سال این سویه، خانواده‌ها نگران سلامت بچه‌هایشان هستند. مسئولین امر تدبیری نمایند که مشکلی برای دانش‌آموزان پیش نیاید. گرچه آموزش مجازی برای دانش‌آموزان خسارت است ولی سلامت آنها مهم‌تر از آموزش است.
0880---0936
* به‌رغم گسترش موج ششم کرونا در کشور و بالا رفتن آمار مبتلایان به این ویروس خطرناک اعلام شده ترم آینده دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه آزاد حضوری خواهد بود. در صورتی که حفظ جان دانشجویان مهم‌تر است.
5560---0935
* از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم با توجه به تاثیر دُز سوم در جلوگیری از ابتلا به کرونا، در تزریق آن تعلل نکنند تا خدای ناکرده اوضاع سیاه ماه‌های نیمه اول امسال با فوتی‌های روزانه 700-800 نفر دوباره به سراغمان نیاید.
فاطمی
* زمانی در هر اداره و دستگاه دولتی صندوق انتقادات و پیشنهادات در معرض دید ارباب‌رجوع قرار داشت چرا چند سال است جایی در ادارات برای انتقاد و ارائه پیشنهاد در نظر گرفته نمی‌شود؟
9239---0922
* منبع آب‌گرمکن سوراخ شده ما اسفند 99 تعویض شد. این مشکل پس از 14 سال استفاده از آب‌گرمکن اتفاق افتاد ولی متاسفانه به علت ضعف نظارتی سازمان ملی استاندارد و شرکت به یک سال نرسیده دوباره سوراخ شد! چرا که هر سال از کیفیت کارها کاسته و ورق‌های نازک‌تر 
استفاده می‌شود.
حسین شفیعی
* مدت 10 سال است که از سرقت منزل ما در کرج می‌گذرد با اینکه تشکیل پرونده داده‌ایم و سارقین نیز بعد از مدتی شناسایی و دستگیر شدند ولی مسئولین دادگستری پرونده را بایگانی کرده‌اند و به جریان نمی‌اندازند. تکلیف ما مالباختگان با این بی‌تفاوتی مسئولین چه می‌شود؟
طوسی
* از شرکت برق منطقه پیروزی درخواست می‌شود دو سه چراغ روشنایی پشت پمپ گاز چهارراه میثم بزرگراه در شهید محلاتی نصب کند. در حال حاضر کسانی از خط 7 مترو به سمت خیابان شهید شاه‌آبادی شمالی تردد می‌کنند به‌خاطر تاریکی دچار مشکل می‌شوند.
جمعی از مسافران مترو خط 7 ایستگاه آهنگ
* در طول سال یک بار به حقوق‌ها در حدود 10-20 درصد اضافه می‌شود اما برخی شرکت‌های تولیدی لبنیاتی در طول سال چند بار اقدام به افزایش قیمت می‌کنند و به کسی هم پاسخگو نیستند و دستگاه‌های نظارتی هم توجهی ندارند چرا؟!
دشتی