kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۵۷۹۰
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* اصلاح‌طلبان آن طور که مشتاق رابطه و مذاکره مستقیم با غرب جنایتکار هستند اگر مانند دولت دکتر رئیسی طی 8 سال گذشته مشتاق حل مشکلات کشور بودند قطعاً بسیاری از مشکلات کنونی به وجود نمی‌آمد و یا حل شده بود.
خانی
* آمریکای جنایتکار طی 43 سال اخیر بارها و بارها نشان داده است که در پی غارت و چپاول کشورمان است نه مذاکره. برای این قدرت شیطانی رو به افول، مذاکره پل رسیدن به اهداف شوم است. دولت‌های متشکل از مدعیان اصلاح‌طلبی بارها در این زمینه کلاه گشادی بر سرشان رفت ولی آن افراد معلوم نیست چرا هنوز هم برای مذاکره با آمریکا قند در دل‌شان آب می‌شود!
معظمی
* آمریکایی‌ها نشان داده‌اند که اهل مذاکره و تعامل طرفینی نیستند بلکه می‌خواهند بار دیگر توپ را به زمین ایران بیندازند و ما را در موضع انفعالی قرار دهند. باید دستگاه هوشیار دیپلماسی کشورمان بیش از گذشته مراقب این دام شیطان بزرگ باشند. مبادا مانند دولت‌های مرعوب گذشته فریب بخورند!
اطهری
* تقی‌زاده‌های جدید که دلشان لک زده برای رابطه با آمریکا! چنان از سخنان اخیر وزیر محترم امور خارجه کشورمان قند توی دلش آب شده که لحظه شماری می‌کند برای مذاکره مستقیم با کی؟ با شیطان؟!
واضحی فرد
* با توجه به انتقاد رئیس‌جمهور از کندی در برخی از امور به علت ادامه تصدی بانیان وضع موجود، از وزیر محترم کشور درخواست می‌کنیم در برکناری فرمانداران و بخشداران و مدیران کل دولت قبل در ادارات استان و شهرستان‌های جهادی عمل کنند.آنچه هر لحظه دیرتر انجام شود میلیون‌ها مردم کشور متضرر می‌شوند این مورد است نه آن برجام کذایی و FATF و...؟!
حسینخانی
* یکی از مدعیان اصلاح‌طلبی با اقرار به در آغاز راه بودن دولت سیزدهم، نوشته است؛ انتظار بود حداقل امید در جامعه به وجود بیاید! جالب است که تعلق خاطر این آقای به اصطلاح تحلیلگر به دولت ناکارآمد قبلی اجازه مشاهده آشکارترین واقعیات را هم به او نداده است. یک مورد از تفاوت اصولی این دولت با دولت 8 ساله قبل ظرف همین چند ماه این است که ویدئوکنفرانسی کشور اداره نمی‌شود، در میان مردم است. از کرملین نیامده به سراغ سیل‌زدگان کرمان می‌رود. .
حسین صالحی
* از دولت انقلابی انتظار عزل و نصب‌های اتوبوسی چون دولت قبل نیست اما سفرا، رؤسای بانک‌ها، برخی از مدیران کلیدی در سازمان‌هایی مثل برنامه و بودجه، شرکت‌های خودروسازی، فرمانداری‌ها و... باید در اسرع وقت به علت ناکارآمدی عزل شوند و افراد توانمند و دارای روحیه جهادی و انقلابی جایگزین آنها شوند تا مردم رونق اقتصادی و باز شدن گره‌ها را لمس کنند.
تقوی‌فر
* مردم از دو خودروساز داخلی راضی نیستند. حتی وزیر صمت از وضعیت خودروسازی در کشور اظهار نارضایتی می‌کند. این همه امکانات در اختیار دارند که با این قیمت و کیفیت فقط نارضایتی‌تراشی کنند؟! اروپا رسماً اعلام کرده تا 5 سال دیگر خودرو با سوخت فسیلی تولید نخواهد کرد تا در شرکت‌های داخلی بر پاشنه فعلی می‌چرخد، خودروسازان منتظرند تا باز خودروهای برقی دیگران را مونتاژ کنند. در حالی که با تکیه بر نخبه‌های داخلی به خوبی می‌توان به رقابت با جهان برخاست.
عشقی- وکیل
* اذعان دادستان کل کشور به گرفتار شدن مردم با اختاپوس عجیب و غریب خودروسازان اقتضا می‌کند که دولت و دستگاه قضایی با همکاری یکدیگر نسبت به حل مشکل مردم و نجات آنها از این اختاپوس‌ها اهتمام جدی نمایند.
حاجی احمدی
* با توجه به ابلاغ دستور رئیس‌جمهور برای آزادسازی فوری و بدون استثنای حریم 60 متری سواحل به هیئت دولت، استاندار گیلان اظهار داشت لازم است کار گروهی تشکیل و ساز و کارها را مشخص کند. این گونه سخن گفتن با ادبیات رئیس‌جمهور متفاوت است و بوی این را می‌دهد که گویا قرار است همان فرهنگ مدیریتی به بعد موکول کردن دولت قبلی ادامه داشته باشد.
میرمعینی
* با توجه به نقش کلیدی بانک‌ها در پیشرفت و رونق اقتصادی، اگر تحول ساختاری در بانک‌ها صورت گیرد تأثیر به سزایی در اقتصاد کشور ایجاد خواهد شد. امید است دولت نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای نماید تا شاهد افول رشوه، فساد و ربا در بانک‌ها باشیم.
6263---0938
* از یادداشت روز جناب صرفی با عنوان «نبرد جهاد تبیین و جنگ شناختی» تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله همه مطبوعات انقلابی و رسانه ملی و تریبون‌داران به این مسئله مهم بپردازند هم مردم را روشن کنند و هم بر دولت‌ها فشار آورند که لحظه‌ای درنگ در فضای مجازی یله و رها جفا به ملت و شهداست و باید در اسرع وقت نسبت به سروسامان دادن آن اهتمام جدی شود.
طاهری
* اگر می‌خواهیم که صهیونیست فرصت ایجاد ناامنی برای ایران اسلامی را پیدا نکنند باید کاری کنیم که تاسیسات اتمی اسرائیل امنیت نداشته باشد دشمنان را نباید آرام گذاشت و الا برای کشورمان ناامنی ایجاد خواهند کرد.
5560---0935
* حملات غافلگیرکننده یمن به امارات رژیم کودک‌کش را شوکه کرد و صهیونیست‌ها نوشته‌اند، جرأت و جسارت حوثی‌ها، ما را نگران کرده و قدرت موشکی عالی آنها برای ما تهدید واقعی است! زمانی را به یاد می‌آوریم که جمهوری اسلامی به تنهایی در برابر تمام قدرت‌های جهانی در جنگ 8 ساله ایستاده و حالا به برکت خون شهدا جوانه‌های امید در کشورهای جبهه مقاومت به بار نشسته و هرکدام به تنهایی از پس رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی برمی‌آیند و موی دماغ آنها شده‌اند. باید به پاس این لطف الهی پیشانی سپاس به خاک درگاهش نهاد.
فرجی
* جنایت‌های هفت ساله ائتلاف سعودی علیه ملت مظلوم و محروم یمن با هیچ قاعده انسانی سازگاری ندارد. این جنایت‌ها هرگز فراموش نخواهند شد. باید تاسف خورد که مدعیان حقوق بشر امروز خفقان گرفته‌اند و چشم‌های مریض آنان این جنایت‌ها را نمی‌بیند.
شکیبایی
* امیدوارم با تلاش مجاهدان یمنی و مورد آماج قرار دادن امارات و ریاض سرنوشت جنگی که شجره خبیثه آل‌سعود بر ملت سرفراز یمن تحمیل کردند به نفع جبهه مقاومت سریع‌تر رقم بخورد و مسلمانان به بازسازی خرابی‌های ناشی از جنایت کشورهای متحد آل‌سعود و به درمان دردهای مردم مظلوم یمن اقدام کنند.
جوادی
* از وزارت جهاد کشاورزی درخواست می‌کنیم مشکل ما دامداران را در این ایام پایانی سال برطرف کند. بعد از عید دیگر نهاده به چه کار ما می‌آید. این «دامدار کارت» که به ما داده‌اند وقتی نهاده‌ای در تعاون روستایی نیست تا تحویل ما دهند بی‌فایده می‌شود.
عبدالملکی از روستای نقد تویسرکان
* پیروزی مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان و راهیابی آن به جام جهانی 2022 را به تمام هم‌وطنان به‌ویژه ورزشکاران عزیز و دوستداران فوتبال تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در جام جهانی نیز با اقتدار پیروز باشند.
طاها فرخی
* کل تیم ملی تکواندو زنان کشورمان به خاطر ورود یک بیمار کرونایی به کمپ، مبتلا به کرونا شدند! در دیگر تیم‌ها نیز چنین سهل‌انگاری‌هایی شده است. اگر این مسئله در مسابقه انتخابی آسیایی یا جهانی منجر به حذف ایران شود چه کسی پاسخگو است؟! چرا نباید مراقبت‌های لازم صورت گیرد؟!
6158---0936
* دولت به بانک‌ها دستور بدهد روزهای پنجشنبه که ساعات کاری نسبت به روزهای دیگر کمتر است مراجعین را تا حد امکان رد نکنند. چرا که با تعطیلی جمعه هیچ‌کار بانکی نمی‌توان انجام داد.
6263---0938
* از شهرداری محترم تهران درخواست می‌شود با توجه به کثرت سفرهای خطوط تندرو و مترو برای حفظ فاصله اجتماعی و جلوگیری از فراگیری اُمیکرون فاصله تردد آنها را کم کنند شایسته است گاهی در ساعات پرتردد سری به ایستگاه متروی امام خمینی(ره) و... و اتوبوس‌های تندرو داشته باشید تا این ضرورت را بیشتر لمس کنید.
0701---0935 و 6960---0936
* تردد با وسیله نقلیه در خیابان لاله‌زار تهران با زحمت و به سختی صورت می‌گیرد که جای خود دارد، عبور و مرور در لاین پیاده‌رو هم با مشکل و دردسر است چرا که یا در اشغال دستفروشان است یا محل پارک موتورسیکلت‌ها. از شهردار محترم تهران درخواست رسیدگی داریم در ابتدا و اواسط این خیابان فضاهای متروکه و بلااستفاده را به عنوان پارکینگ بازگشایی و از طرفی دستور عقب‌نشینی به مغازه‌داران بدهند.
ضیایی