kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۵۶۷۸
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
صفارهرندی:

دفاع مقدس اقیانوسی از سوژه‌ها و رخداد‌ها است(اخبار ادبی و هنری)

صفارهرندی در آئین تقدیر از ناشران فعال در نشر و بازنمایی زندگی، شخصیت و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای بی‌پایان است؛ اگر هر رزمنده و عنصر ایثارگر که در دفاع مقدس نقش داشته است را مرور کنیم مملو از سوژه‌ها است.
 
 
 
 
به گزارش دفاع‌پرس، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر یکشنبه در آئین تقدیر از ناشران فعال در نشر و بازنمایی زندگی، شخصیت و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در تالار وحدت برگزار شد، با‌ اشاره به اینکه دفاع مقدس اقیانوسی بی‌نظیر از سوژه‌ها و رخداد‌ها است، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای بی‌پایان است؛ اگر هر رزمنده و عنصر ایثارگر که در دفاع مقدس نقش داشته است را مرور کنیم مملو از سوژه‌ها است. وی ادامه داد: سردار سلیمانی استثنایی است که کشف شد و استثنا‌هایی داریم که هنوز کشف نشده‌اند. هرندی گفت: جبهه مقاومت برگرفته و ادامه‌دهنده دفاع مقدس است که امروز به یک بلوغ رسیده است. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: سردار سلیمانی در آوردگاه دفاع مقدس به یک حکیم و یک اسطوره تبدیل شد. سردار دل‌ها جوانمردانه در کنار ملت‌های آزاده قرار گرفت و تجربیات خود را در اختیار آنها قرار داد.
وی گفت: سردار سلیمانی اسطوره‌ای برای ما و تاریخ است و نمی‌توان گفت که یک افسانه است. او سرشار از صداقت و اخلاص بود این رمز پیروزی حاج قاسم در میدان نبرد بود. هرندی افزود: کمتر کسی را داریم که در یک دوره کوتاه این چنین دامنه محبتش فراگیری پیدا کند و دلیل آن ادب حضور در برابر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم بود. وی گفت: باید مطالبی که در این کتاب‌ها آمده خوانده و تمرین شود تا شاهد ظهور سلیمانی برای ایران و جهان باشیم.