kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۴۵۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

ما می‌توانیم

مصطفی عاشوری با انتشار این تصویر نوشت: «این خبر رو موقعی می‌فهمی چقدر خوب و لذت‌بخشِ که اون روزایی که ۷۰۰ تا کشته می‌دادیم رو یادت باشه! مخصوصا وقتی که نه از لیست سیاه FATF خارج شدیم و نه تحریمی برداشته شده باشه! و این می‌دونی یعنی چی؟ یعنی اینکه ما می‌تونیم روی پای خودمون وایسیم بدون اینکه منافع ملی رو قربانی کنیم!»
دست پر شدن بدون تسلیم و باج دهی
عبداله گنجی: «شروع اجرای توافق 25 ساله با چین و سفر رئیسی به مسکو در اوج مذاکرات به معنای مانور پرتر شدن دست ایران درکنار غنی ‌سازی60 درصد است. فروش رسمی نفت و رسیدن تحریم به سقف و ده‌ها کد دیگر نشانگر رویش فصلی نو در اقتصاد ایران بدون تسلیم و باج‌دهی است. طرح فرامذاکراتی ایران در حین مذاکرات عالی است. برای حل مشکل اونها که بدون یک حجت ایران را تنها کشور تحت سلطه روسیه و چین در جهان می‌دانند نیز راه‌حل این است که به این دو کشور بگوییم علیه ماهیت جمهوری اسلامی، هسته‌ای، موشکی، حمایت از تروریسم و حقوق بشر و... سخن بگوید تا اینها خوششان بیاد و آرام شوند!»
تصاویر ماندگار

سیدبلوچ با انتشار این تصویر نوشت: «سیل جنوب سیستان و بلوچستان با همه خسارت‌ها و مشکلات، این تصاویر زیبا رو هم به یادگار گذاشت، خاکِ من مادرِ من.»
سانسور دستاوردهای دولت در رسانه‌های اصلاح‌طلبان

جعفر بلوری با انتشار این تصاویر نوشت: «سانسور! از نگاه مدعیان اصلاحات، نه پالایشگاه نفت خام فوق سنگین «قشم» افتتاح شده، نه افزایش ۴۰درصدی صادرات نفتی وغیر نفتی (بی اعتنا به تحریم‌های آمریکا)
داشته‌ایم، نه سفر وزیر خارجه به پکن و آغاز اجرای سند همکاری ۲۵ ساله میان ایران و چین اهمیت دارد و نه سفر استانی رئیسی مهم است.»
آقای ظریف؛ توضیح میدید؟
کاربری نوشت: «از آقای ظریف خواهش می‌کنم امشب یه کلاب برگزار کنن و به ملت توضیح بدن چطور در زمان روحانی، اجرای قرارداد ایران و چین منوط به fatf و برجام بود اما در دولت رئیسی این‌گونه نیست. پی‌نوشت: طرفداران ظریف معتقدند قرارداد ۲۵ساله ایران و چین ابتکار وی بوده است.»
مگر تحریم‌ها رفع شده؟
ایمانی: «کار دولت «برجام و دیگر هیچ»، به جایی رسیده بود که رئیس‌سازمان برنامه و بودجه اش سال گذشته ادعا کرد «امکان فروش حتی یک بشکه نفت هم وجود ندارد»! اما اکنون ایران با وجود تحریم‌ها، بیش از یک میلیون بشکه نفت می‌فروشد.»
میدان وسیع دیپلماسی دولت مردمی
بهادری جهرمی سخنگوی دولت: «‏رئیس‌جمهور در تدارک سفر روسیه و وزیر خارجه در چین است، وزیر راه در سوریه بود، وزیر ارشاد به محل اکسپو رفت و آقای باقری بر مذاکرات وین متمرکز است.هفته پیش هم چندین مقام خارجی در ایران حضور داشتند.دیپلماسی در ‎دولت مردمی به ‎میدان وسیع منافع ملی توجه دارد. پویا، همه‌جانبه و نتیجه‌گرا.»