kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۴۴۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

خشم و وحشت دولت تروریست آمریکا از پویانمایی «انتقام حتمی است»

انتشار پویانمایی «انتقام حتمی است» خشم و وحشت دولت تروریست آمریکا را در پی داشت.

 

در روزهای گذشته پویانمایی برگزیده «پویش قهرمان» پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب منتشر شد.
پویانمایی «انتقام حتمی است» یکی از آثار برگزیده ارسالی در «پویش قهرمان» است که به انتقام از قاتلان و آمران شهادت شهید سلیمانی می‌پردازد. این اثر براساس لوحی که سال گذشته با همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب منتشر شده بود، ساخته شده است.
انتشار این پویانمایی، خشم و وحشت دولت تروریست آمریکا را در پی داشت. در همین رابطه جان کربی، سخنگوی پنتاگون در گفت‌وگو با فاکس نیوز درباره ترور احتمالی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا گفت: پنتاگون از ویدئوی انیمیشن منتشر شده در وب سایت مقامات رسمی ایران که ترور دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا را به تصویر می‌کشد آگاه است.
به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، کربی گفت: ما اخیراً از این موضوع مطلع شده‌ایم و فکر می‌کنم در حال حاضر در حال بررسی آن هستیم.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا افزود: وزارت دفاع بر تهدید ایران متمرکز خواهد ماند و مطمئن خواهد شد که توانایی محافظت از نیروهای آمریکایی در خاورمیانه را در بحبوحه حملات مداوم شبه نظامیان در عراق و سوریه دارد.
به گزارش فارس، همچنین در پی انتشار این پویانمایی توئیتر حساب رهبر انقلاب را مسدود کرد.
لازم به ذکر است، پس از شهادت سردار سلیمانی، بسیاری از چهره‌های شناخته شده در ایران و کشورهای دیگر پست‌هایی در فضای مجازی از جمله اینستاگرام و توئیتر به اشتراک گذاشتند که این پست‌ها به بهانه واهی از سوی مدیران این پیام‌رسان‌ها حذف و بسیاری از حساب‌ها هم مسدود شد.