kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۴۴۰۳
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 انتخاب ما مهم است
 
 کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «بله فرق میکنه چه کسی رئیس‌جمهور باشه.»
 اینم از فایزر
 فاطمه سادات: «ارتش اسرائیل به خاطر مبتلا بودن سربازان به کرونا و افزایش آمار تلفات همه تمریناتش رو کنسل کرده. کی فکرش رو می‌کرد واکسن فایزر به جای درمان کرونا، بره سراغ ویروس اصلی و زودتر از جمهوری اسلامی قدس رو آزاد کنه.»
 دست پدر و مادرتون رو ببوسید
 فرزانه: «اگه برای به دست آوردن رزق حلال تلاش می‌کنید، اگه پشت سرِ مردم صفحه نمی‌ذارید، اگه به بقیه آدما حسن ظن دارید، اگه خیانت نمی‌کنید، اگه مراقب هستید دل کسی رو نشکنید. دست پدر و مادرتون رو ببوسید که اینجوری تربیت کردن شمارو.»
 شکست یک انقلاب رنگی دیگر
 حسن رسولی: «پوتین برای آرام کردن و سرکوب اعتراضات و اغتشاشات قزاقستان از تکنیک‌های «کا.گ.ب» در شوروی سابق استفاده کرد و به راحتی آنرا خاموش ساخت و به غرب فهماند که در کشورهای مشترک‌المنافع هرگز نخواهند توانست از انقلاب‌های رنگی استفاده کنند.»
 تلاش برای تحریف فرمانده
 کاربری نوشت: «زندگی او را به سه بخش تقسیم می‌کنیم:تلاش‌هایش در دفاع مقدس- تلاش‌هایش برای نابودی داعش- تلاش‌هایش در سوریه. به مردم میگوییم دو تای اول خوب است و سومی بد است، با سومی به او حمله می‌کنیم. این نقشه غربگرایان برای اعتبار زدایی از فرمانده است. شک دارید؟»
 چرا برخی نمی‌خواهند ایران و چین رابطه داشته باشند؟
 مسعود براتی: «تضعیف رابطه ایران با چین کمک مهمی به آمریکا برای تحمیل زیاده‌خواهی‌هایش در مذاکرات بر ایران است. از زمانی که بایدن اول دولتش گفت نگران همکاری ایران با چین است تا الان هم مستمرا از زبانشان بیان شده است. یک طرف این سیاست در داخل ایران است که البته منشا آن همان آمریکاست.»
 دستاوردی دیگر از جهادگران سپاه
 
 محمد شلتوکی با انتشار این تصویر نوشت: «این تصویرِ تست یک موتور ماهواره‌بر معمولی نیست؛ با اطمینان می‌گویم که موتور سوخت جامد «رافع» عملا گلوگاه پرتابگر ماهواره در کشورمان را «رفع»کرد. این یعنی: افزایش سرعت مونتاژ و پرتاب، افزایش چشمگیر پرتاب‌های سالانه، تحول در صنعت ماهواره.»