kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۴۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
جانشین فرمانده کل ارتش: 

عربده‌های رژیم صهیونیستی به‌خاطر این است که قدرت هماوردی با ما را ندارد 

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: امروز عربده‌کشی‌هایی که رژیم صهیونیستی می‌کند و ناله‌هایی که می‌زند به‌خاطر این است که قدرت هماوردی با ما را ندارد.
 
 
 
 
 
امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش در آئین اختتامیه دانش‌آموختگان رزم مقدماتی دانشگاه‌های افسری ارتش که در پادگان جوادالائمه لواسان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم منطبق با آموزه‌های امیرالمومنین(ع) زندگیمان را تنظیم کنیم و عزت دین و زینت کشور باشیم باید از امیرالمومنین(ع) پیروی کنیم. وی ادامه داد: زمانی می‌توانیم با حجم سختی‌ها مقابله کنیم که بتوانیم خودمان را در تمام ابعادی که آموزه‌های امیرالمومنین(ع) است در مرتبه قابل قبول قرار دهیم؛ مطیع خدا بودن یعنی در تمامی مراحل زندگی به یاد خداوند و تحت ولایت ائمه اطهار باشیم و خوشبختانه ما امروز در ارتش این ویژگی‌ها را شاهد هستیم. جانشین فرمانده کل ارتش با تأکید بر این موضوع که باید همواره به یاد خداوند باشیم، گفت: دانش آموختگان عزیز، شما که می‌خواهید از امروز کار خدمت خود را در ارتش آغاز کنید، اگر مراقبت کنید و بتوانید رفتارهای احتمالی که نامناسب است را کنار بگذارید، قطعاً در مرتبه سربازی امیرالمومنین 
و امام زمان(عج‌الله) قرار خواهید گرفت. 
وی با‌ اشاره به ناامنی‌ها و مشکلاتی که سال‌های اخیر در منطقه وجود داشت، گفت: شما دیدید که با وجود همه ناآرامی‌ها و اتفاقاتی که در کشورهای همسایه ما رخ داد ایران در امنیت کامل بود. جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: امروز وضعیت ما بسیار خوب است؛ خدا را شکر در وضعیتی هستیم که هر تهدیدی را می‌توانیم پاسخ دهیم. امروز در حوزه تسلیحاتی نیز به خودکفایی رسیده و دیگر از بیرون سلاح نمی‌خریم و خودمان بهترینش را می‌سازیم. 
امیر دادرس افزود: امروز عربده‌کشی‌هایی که رژیم صهیونیستی می‌کند و ناله‌هایی که می‌زند به‌خاطر این است که قدرت هماوردی با ما را ندارد. برای این است که می‌بیند اگر زمانی از ما خشم دریافت کند دیگر از جا بلند نخواهد شد این آن عزتی است که خدا به ما داده است.