kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۴۳۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
رئیس‌ کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

عامل هتک حرمت به تندیس شهید حاج‌قاسم سلیمانی در شهرکرد دستگیر شد

رئیس‌ کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: عامل هتک حرمت به تندیس سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در شهرکرد شناسایی و دستگیر شد.
 
 
 
شهرکرد- خبرنگار کیهان: 
 
احمدرضا بهرامی افزود: در پی هتک حرمت کوردلان ضدانقلاب در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به مجاهد راه‌ خدا، سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و به آتش کشاندن تندیس این شهید والامقام و صدور دستور لازم به دادسرا، ضابطین قضایی و دستگاه‌های ذیربط جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل مربوط به لطف الهی و تلاش‌های شبانه‌روزی دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری و سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات، اطلاعات سپاه پاسداران و نیروی انتظامی استان و نیز همکاری مردم قدرشناس، عامل این عمل وقیحانه دستگیر شد.
وی افزود: ضمن قدردانی از زحمات تمامی عزیزان، به مردم شریف استان و کشور که احساسات آنان در پی این حادثه جریحه‌دار شده اطمینان می‌دهیم که دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در اسرع وقت و با دقت، وفق موازین شرعی و قانونی به موضوع رسیدگی و عامل یا عوامل این گستاخی را به سزای عمل خود خواهد رساند.
بهرامی تصریح کرد: یقین داریم راه شهید سردار سلیمانی و سایر شهدای گرانقدر با وجود زنان و مردان و جوانان با غیرت این مرز و بوم پررهرو
خواهد ماند.