kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۴۳۰۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی‌:

سهمیه سوخت جبرانی وسایل نقلیه عمومی بهمن‌ماه واریز می‌شود

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از واریز سهمیه سوخت جبرانی وسایل نقلیه عمومی همراه با سهمیه بهمن خبر داد.
 
 
 
 
به گزارش وزارت نفت، مسعود رضایی گفت: کارگروه مدیریت مصرف سوخت، نحوه و زمان واریز سهمیه‌های جبرانی باقیمانده وسایل حمل و نقل عمومی را تصویب کرد.
وی گفت: بعد از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در آبان‌‌ماه امسال، سهمیه جبرانی در نظر گرفته شده برای خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی، به ترتیب ۱۰ و ۵ لیتر بود که همراه با سهمیه آذر در کارت سوخت دارندگان این دسته از وسایل نقلیه شارژ شد؛ اما درباره وسایل نقلیه عمومی، مصوبه‌ای به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ابلاغ نشده بود و به همین علت، این شرکت نیز تا نهایی شدن سهمیه جبرانی وسایل نقلیه عمومی، به‌صورت علی‌الحساب برای انواع این وسایل، ۱۰ لیتر سهمیه جبرانی همراه با سهمیه آذرماه واریز کرده بود.
براساس این گزارش، مقدار این سهمیه در وسایل نقلیه عمومی مختلف، بین ۲۰ و ۴۰ لیتر، در نظر گرفته شده بود. واریز سهمیه جبرانی باقیمانده این دسته از وسایل نقلیه، به‌منظور مشخص کردن نحوه و زمان واریز این سهمیه، نیازمند مصوبه کارگروه مدیریت مصرف سوخت بود که این کارگروه نیز، هفته گذشته تشکیل شد.