kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۳۹۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
الجزیره فاش کرد

دستکاری اسناد توسط دولت اتریش برای محکوم کردن مسلمانان



به تازگی اسنادی توسط شبکه «الجزیره» منتشر شده که نشان می‌دهد اتریش با کمک رژیم صهیونیستی و مصر از شخصیت‌های برجسته مسلمان جاسوسی می‌کرده و شواهد را برای محکوم کردن مسلمانان دستکاری می‌کرده است.
اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی به عنوان یک نمود تفکر نژادپرستانه در غرب گسترش زیادی در اروپای سال‌های اخیر داشته است و هر ماه و هر هفته نمودی از آن در رسانه‌ها نمایان می‌شود. در ادامه عیان شدن این اسلام‌هراسی‌ها و اسلام‌ستیزی‌ها، برنامه «آن‌چه پنهان است، بزرگ‌تر است» از شبکه الجزیره اخیراً از اسناد جدیدی علیه اتریش پرده برداشته است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از الجزیره، اکنون اسناد افشا شده‌ای از جریان حملات سال گذشته پلیس به منازل مسلمانان در اتریش، نشان می‌دهد که وزارت اطلاعات اتریش در حال جاسوسی از تلفن همراه شخصیت‌های برجسته مسلمان در این کشور بوده است. اسناد محرمانه نشان می‌دهد اطلاعات جاسوسی، شواهد و منابع برای محکوم کردن شخصیت‌های خاص دستکاری و تحریف شده‌اند. همچنین فاش شده است که رژیم صهیونیستی و مصر درمورد افراد مربوط به این پرونده، اطلاعات امنیتی را به وزارت اطلاعات اتریش داده‌اند. این در حالی است که دادگاه اتریش حمله به خانه مسلمانان و جاسوسی از آنان را محکوم کرده است.
گفتنی است، دولت اتریش در اواخر سال گذشته به بهانه انجام تحقیقات به جامعه مسلمانان این کشور حمله کرد. ۱۹ آبان سال ۱۳۹۹ پلیس اتریش به منازل جمعی از فعالان و دانشگاهیان مسلمان یورش برد. گفته می‌شود با این افراد مانند تروریست‌ها رفتار شده است.