kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۳۸۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
تغییرات در فدراسیون تکواندو پس از 21 سال

ساعی: از پولادگر می‌خواهم کنار ما بماند

با رأی اعضای مجمع‌ هادی ساعی به عنوان رئیس‌فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو چهارشنبه هفته گذشته در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و به ریاست بنیامین شکوه‌فر، معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در پایان‌هادی ساعی، با رای اعضای مجمع به عنوان رئیس‌فدراسیون تکواندو انتخاب شد.محمد جمشیدی، حسین حسین‌زاده دو کاندیدای دیگر این انتخابات بودند که پیش از آغاز مجمع انصراف دادند و سیروس رضایی نیز پس از انجام صحبت‌های خود به نفع پولادگر کناره‌گیری کرد تا پولادگر و ساعی دو کاندیدای نهایی انتخابات باشند.در پایان رای‌گیری از اعضای مجمع،‌هادی ساعی با کسب ۲۹ رای از مجموع ۵۶ رای اعضای مجمع، به عنوان رئیس‌فدراسیون تکواندو انتخاب شد.پولادگر از سال ۱۳۷۹، ریاست فدراسیون تکواندو را بر عهده داشت. پولادگر دیگر کاندیدای این انتخابات نیز صاحب ۲۷ رای شد.
ساعی: از پولادگر می‌خواهم کنار ما بماند
هادی ساعی پس از انتخاب به عنوان رئیس‌جدید فدراسیون تکواندو گفت:
جا دارد از آقای پولادگر که سال‌ها برای تکواندو زحمت کشید و من افتخاراتم را در زمان مسئولیت ایشان به دست آوردم، تشکر کنم.تکواندو برای همه ما اصل است و اگر نبود ما امروز دور هم جمع نمی‌شدیم. به نوبه خودم از آقای پولادگر خواهش می‌کنم همچنان کنار ما باشند. تجربه ایشان را با پول نمی‌توان خرید و از او می‌خواهم کنار ما باشند تا از تجربیاتشان استفاده کنیم.امیدوارم نماینده خوبی برای کل خانواده تکواندو باشم و نمی‌خواهم کسی را دور کنم. از همه می‌خواهم کمک کنند.
وی افزود: برنامه‌های مختلفی داریم. مهم‌ترین برنامه ما المپیک پاریس است و وقت کمی هم داریم، البته این موضوع برای همه دنیاست و باید سریع برنامه‌ریزی کنیم. کسب سهمیه بر اساس رنکینگ است و بچه‌ها باید در مسابقات مختلف امتیاز جمع کنند. کمی عقب هستیم و باید سریع‌تر کارمان را شروع کنیم. وی درباره احتمال تغییر فریبرز عسکری گفت: فعلا اردوها تعطیل شده است. اولین رویداد مسابقات کشورهای اسلامی است باید بیینیم چه اتفاقی می‌افتد. ساعی درباره احتمال استفاده از مهماندوست خاطرنشان کرد: ما از تمام پتانسیل خود استفاده می‌کنیم. او از مربیان خوب تکواندوی ایران است اما فعلا آنجا مشغول هستند.
پولادگر: از همه حلالیت می‌طلبم
سید محمد پولادگر هم پس از ناکامی در انتخابات تکواندو گفت: اعضای خانواده تکواندو باید مراقبت کنند تا این همدلی از بین نرود. تکواندو مال من یا ساعی یا هیچ‌کس دیگر نیست و هیچ‌کس حق ندارد این توانمندی که از جیب مردم برای آن هزینه شده را کنار بگذارد و بگوید من دیگر نیستم. رئیس‌سابق فدراسیون تکواندو افزود: البته ساعی حق انتخاب دارد اما کسی حق ندارد بگوید من دیگر نیستم. دلم می‌خواهد به عنوان بازوهای فدراسیون با تمام وجود به فعالیت خود ادامه دهید. این جوانان به عنوان سرمایه‌های ملی ما نیازمند توجه هستند. اگر کوتاهی کردم من را ببخشند و قطعا سوء نیتی نداشتم. پولادگر خاطرنشان کرد: من به‌اندازه‌ای که درک کردم فعالیت داشتم و اگر کوتاهی داشتم از همه حلالیت می‌طلبم مخصوصا از خانواده‌ام که در این چند سال خیلی اذیت شدند تشکر می‌کنم، مطمئنا آنها از این اتفاق خیلی خوشحال هستند. برای‌هادی ساعی آرزوی موفقیت دارم و بار دیگر از همه حلالیت می‌طلبم.