kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۳۲۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* به سالروز حماسه 9 دی سال 88 نزدیک می‌شویم. روزی که ملت ایران خودجوش در سراسر کشور به حرکت آمد و آتش فتنه آمریکایی - اسرائیلی را خاموش کرد و انقلاب از شر شیاطین خارجی و داخلی محفوظ ماند. آن فتنه خاموش شد ولی انگیزه‌های روز 9 دی تا ابد زنده است و این حرکت عظیم را به سمت اهداف بزرگ‌ترش نزدیک و نزدیک‌تر خواهد ساخت.
3362---0935
* هر چه زمان می‌گذرد و انقلاب به جلو می‌رود به حکمت، صبر و تحمل فوق‌العاده رهبر معظم انقلاب بیشتر پی می‌بریم. با فتنه‌هایی که پشت سر گذاشته‌ایم چه بسیار غصه‌های سنگینی که ایشان در این سالها تحمل کرده‌اند ولی آن را آشکار نساخته‌اند.
3107---0902
* این نظام به رغم فراز و فرودهایی که داشته زمینه‌ساز حادثه بزرگ ظهور خواهد بود. خوش به حال کسانی که مانند شهید سلیمانی و دیگر شهدای انقلاب اسلامی در این راه قدم برداشتند و به وظیفه الهی خود عمل کردند.
3435---0918
* دختر شهید حاج حسن ایرلو سفیر مقاومت چه زیبا گفت که شهادت حاج‌قاسم منجر به بیچارگی ترامپ شد و شهادت پدرم هم ان‌شاءالله منجر به بیچارگی بیشتر بن سلمان پسر ابوسفیان خواهد شد.
3317---0916
* شهادت سفیر کشورمان در یمن را که مایه عزت و افتخار کشورمان و جهان اسلام و جبهه مقاومت بود تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.
6263---0938 و 6960---0936
* روزنامه زنجیره‌ای اعتماد با پلشتی تمام ادعا کرده حاج قاسم با همکاری آمریکا با داعش جنگید. اگر اینگونه است پس چرا سردار شهید ترامپ را قمارباز خطاب کرد و نامه آمریکایی‌ها را تحویل نگرفت. چرا آمریکایی‌ها چنین سبعانه او را به شهادت رساندند؟ مدعیان اصلاح‌طلبی چه قدر سخیف تحلیل می‌کنند؟!
5280---0913
* وزارت ورزش و جوانان باید به رفتار ضد ارزشی مهدوی‌کیا واکنش نشان دهد. هیچ انسان عاقلی با ددمنشانی چون صهیونیست‌ها که قاتل هزاران نفر در سراسر دنیا به ویژه کشتار بی‌رحمانه فلسطینیان در دوران هفتاد ساله غصب سرزمین مقدس فلسطین کنار نمی‌آید.
بیات
* مطابق اخبار اعلام شده فیلم سینمایی منصور پس از گذشت شش هفته آغاز اکران‌های مردمی خود فقط در شهرها و مناطق فاقد سینما توانست به فروش یک میلیاردی دست پیدا کند. این خبر نشان می‌دهد و ثابت می‌کند وقتی یک اثر هنری فاخر و مروج ارزش‌های کشور تولید بشود قطعاً با استقبال توده مردم روبه‌رو خواهد شد.
همتی
* یکی از سریال‌سازان که اخیراً آثار قبلی خود را به خاطر دادن امید به آینده مردم اشتباه دانسته و تصویری سیاه و دروغین از کشور ارائه کرده بود باز هم به تلویزیون رفته و در برنامه چهل تیکه خاطره‌گویی کرده است! این اخلاق بسیار نازلی است. بعضی‌ها با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند. اگر با رسانه ملی مخالف هستند چرا پیشنهاد کار برای همین رسانه را قبول می‌کنند. چون نمی‌توانند از پول بگذرند؟!
رسول‌زاده
* آمریکای جنایتکار که اعلام کرد حضورش در عراق دیگر نظامی نیست و مستشاری و آموزشی است چرا هنوز 11 پایگاه در 6 استان عراق را اشغال کرده است؟! از مردم متدین عراق انتظار می‌رود که مراقب این گرگ در لباس میش باشند و نگذارند آب خوش از گلویش پایین برود وگرنه آنها را آسوده نخواهد گذاشت.
2707---0912
* اگر مردم و نظام از خیانت‌ها و پلشتی‌های گروهک نهضت آزادی در اول انقلاب گذشت کنند از خیانت‌ غرب‌گراها و نفوذی‌ها در انقلاب در چند دهه اخیر نمی‌توانند چشم‌پوشی نمایند.
7753---0910
* از پلیس راهور درخواست می‌شود با خودروهای فاقد پلاک که بعضا از شهرستان‌ها راهی تهران می‌شوند برخورد کند. در تاریخ 1400/10/1 ساعت 11 و 10:20 دقیقه یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکی با 4-5 سرنشین نزدیک چهارراه شهید مصطفی خمینی وقتی متوجه شدند که نمی‌توانند مسیر را ادامه دهند دنده عقب شروع به حرکت به سمت بزرگراه شهید محلاتی کردند. بارها چنین صحنه‌ای دیده‌ام. ولی از این چهارراه تا خیابان مولوی و ری هیچ مامور نیروی انتظامی ندیده‌ایم تا اطلاع بدهم.
طاهری
* دفع افسد به فاسد یک قاعده مسلم عقلی است و پشتوانه روایی هم دارد. مولا امیرالمومنین(ع) می‌فرماید: عاقل آن نیست که
خیر را از شر تمیز دهد عاقل آن است که از میان دو شر، شر کمتر را برگزیند. اجرای هر طرح اقتصادی عدالت‌محور، بی‌شک سختی‌هایی همراه دارد و عده‌ای رانت‌خوار که از بی‌عدالتی سودهای کلان می‌برند و همچنین عده‌ای از روی بی‌بصیرتی همراه با آنان از سر دلسوزی فریاد می‌زنند. اما دولت و مجلس نباید جا خالی کنند. مسئله ارز دولتی و یارانه پنهان انرژی از مصادیق روشن است که تا رفع نشود مشکلات باقی است.
دولابی
* خدا را شاکریم که دولت غربگرا در کشورمان غروب کرد و الا با هر تلفن امثال کری هر کمکی که به ملت مظلوم یمن و... ارسال می‌شد توسط آن وزیر امور خارجه برگردانده می‌شد؟!
هاشمی
* «تنها گریه کن» بدون کاغذ دولتی به چاپ هفتادودوم رسید ولی کتاب «سر به مهر» خاطرات وزیر امور خارجه دولت انفعال در برابر غرب با حداکثر حمایت‌های دولتی از کاغذ تا چاپ و توزیع به چاپ دوم رسید. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
اسحاقی
* از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراکز قرآنی انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به تحقق خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسیدن کشور به ده میلیون حافظ قرآن اهتمام ورزند.
قاسمی
* برای جلوگیری از قطع برق و گاز لطفا متولیان امر جلوی اسراف مسرفین تهی از وجدان را بگیرند که گاه در استخر خانه‌های خود بعضا با درهای باز و شعله‌های زیاد، گاز این سرمایه ملی را از بین می‌برند. کسانی که در یک آپارتمان 40-50 متری زندگی می‌کنند مگر چقدر مصرف دارند که برای آنها بهای تصاعدی در نظر گرفته شود؟
بایگان - تهران
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 19 تهران
در پاسخ به پیام مردمی منتشر شده در روزنامه کیهان مورخ 1400/09/24 با موضوع «عدم نظافت انهار شهرک شریعتی به‌ویژه خیابان‌های شهید زلفی و ابوریحان» به آگاهی می‌رساند؛ در راستای نگهداشت معابر شهرک شریعتی اعم از خیابان‌های شهید زلفی و ابوریحان، انهار این معابر به‌طور مستمر لایروبی و نظافت شده و عملیات طعمه‌گذاری نیز جهت مبارزه با جوندگان موذی (موش) و در پاسخ به درخواست‌های شهروندان محترم از طریق واحد 137 یا با اجرای طرح‌های ضربتی در خیابان‌های ابوریحان و خیابان شهید زلفی توسط اکیپ‌های ساماندهی صورت می‌گیرد.»