kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۳۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
استاندار خبر داد

رئیس‌جمهور پنجشنبه مهمان مردم قم است

استاندار قم گفت: رئیس‌جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت در سیزدهمین سفر استانی خود، مهمان مردم ولایتمدار قم خواهند بود.

 

قم – خبرنگار کیهان:

سید محمد شاهچراغی در آستانه سفر رئیس‌جمهور، در گفت‌وگویی با مردم با اعلام این خبر افزود: برنامه سفر رئیس‌جمهور به صورت کامل مردمی است و بازدیدها و دیدارهای مختلف و تدابیر لازم درنظر گرفته شده که مشکلات مردم قم به دولت منتقل شود. شاهچراغی از پیش‌بینی‌های انجام شده برای دیدار رئیس‌جمهور با اقشار مختلف یاد کرد.
وی گفت: احیای مونوریل و تداوم عملیات احداث فرودگاه قم و تکمیل پروژه مترو‌، منوط به دستور رئیس‌جمهور است و امیدواریم در این سفر مطالبات مردم قم‌، موافقت رئیس‌جمهور و هیئت دولت را دریافت کند.
وی با بیان اینکه احداث مونوریل صرفه اقتصادی نداشته اما برخی شایعات مبنی بر جمع‌آوری سازه‌های آن نیز درست نیست خاطرنشان کرد: در حال مطالعه و بررسی برای تداوم مسیر‌های آن هستیم که در این سفر این پروژه نیز تعیین تکلیف خواهد شد.
استاندار قم همچنین از هماهنگی‌های انجام شده با دکتر زاکانی شهردار تهران برای تامین واگن‌های متروی قم یاد کرد و گفت: امیدواریم این پروژه را به‌زودی به نتیجه برسانیم.
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو خط قرمز خود در انتصاب یا ابقای مدیران ارشد استان را پاسخگویی و مردم‌داری آنان عنوان کرد و اظهار داشت: در گذشته در بسیاری از موارد مشکلات و درخواستهای مردمی در داخل استان قابل حل بوده و نیازی به دستور یا قانون‌های بالادستی نبوده است و مردم حق دارند از مدیران گله‌مند باشند همه مدیران از جمله خود بنده باید پاسخگوی مردم و پاسخگوی کوتاهی کارکنان و مدیران حوزه کاری خود باشیم.
وی از احیای بافت‌های فرسوده قم و نیز رسیدگی ویژه به محلات کم‌برخوردار از مطالبات مردم از دولت است و دولت نیز در خدمت به محرومین جدی است.