kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۲۹۳۲
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳

اخبار ورزش جهان

 
 
 
سریال امباپه با رئال به فصل آخر رسید
رسانه اسپانیایی از پایان سریال ستاره فرانسوی با رئال خبر داد.
نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا در گزارشی درباره سریال کیلیان امباپه و رئال مادرید پرداخت.واضح است که امباپه مثل بقیه آدم‌ها تنها یک هفته پیش رو دارد تا سال 2021 به پایان برسد. بعد از این مدت چند روزه ستاره فرانسوی در پاریس ماندگار می‌شود و دیگر تا پایان فصل آینده باید برای این تیم بازی کند.او بعد از پایان سال 2021 باید برای رفتن به تیم دیگری در سال آینده برنامه‌ریزی کند و دیگر سریال امباپه با رئال به فصل آخر خواهد رسید.امباپه اگر در پاریس ماندنی شود بعد از اتمام قرارداد می‌تواند به صورت رایگان به رئال بیاید. به نظر می‌رسد ستاره فرانسوی تصمیم خود را برای تمدید نکردن قراردادش تغییر نداده و رئال می‌تواند رایگان این بازیکن را در فصل آینده به خدمت بگیرد.
رئال در تابستان گذشته پیشنهاد 200 میلیون یورویی برای جذب امباپه داد ولی پاریسی‌ها نپذیرفتند تا در نهایت این بازیکن در فصل آینده به صورت مجانی به برنابئو بیاید.
دیروز نشریه اکیپ هم نوشت که امباپه به آخرین پیشنهاد تمدید پی اس جی 
نیز پاسخ منفی داده و مذاکرات به بن بست کامل رسیده است. برخورد رئال و پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باعث شده تا تصمیم قبلی امباپه برای عقد قرارداد با رئال در ژانویه منتفی شود و او تا 9 مارس و بازی برگشت صبر خواهد کرد تا از هر گونه حاشیه‌ای به دور بماند.
سران رئال چشم بسته ایمان دارند که امباپه پس از بازی برگشت قراردادی شش ساله را امضا خواهد کرد و به این ترتیب پس از 5 سال به رویای خود یعنی پوشیدن پیراهن رئال خواهد رسید. او تابستان 2017 و در 17 سالگی ترجیح داد راهی پی اس جی شود چرا که در آن مقطع رئال ستاره‌هایی چون رونالدو، کریم بنزما و گرت بیل را در خط حمله داشت.امباپه اما از تابستان پیش رو رهبر پروژه جاه طلبانه جدید رئال مادرید خواهد شد.
«آقای ترسناک» بالاتر از لیونل مسی 
میخایین لوپز کوبایی ملقب به آقای ترسناک سنگین وزن کشتی فرنگی کوبا و برنده ۴ طلای المپیک بالاتر از لیونل مسی به عنوان بهترین ورزشکار سال لاتین انتخاب شد. 
لوپز قهرمان دسته فوق سنگین کشتی فرنگی در توکیو ۲۰۲۰، ریودوژانیرو ۲۰۱۶، لندن ۲۰۱۲ و المپیک ۲۰۰۸ پکن با ۴۱ رای بالاتر از لیونل مسی بازیکن آرژانتینی پیشی گرفت که ۱۹ رای آورد.این اولین باری است که لوپز در این نظرسنجی پیشتاز می‌شود و پس از رائول کاسکارت کوبایی در سال ۱۹۸۵، دومین کشتی‌گیری است که به این مهم می‌رسد.میگل دیاز کانل رئیس‌جمهور کوبا به میخاین لوپز کشتی‌گیر قهرمان چهار دوره المپیک، به دلیل کسب جایزه بهترین ورزشکار (مرد) در پنجاه و هفتمین نظرسنجی ورزشی که توسط پرنسا لاتینا برگزار شد، تبریک گفت.