kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۱۵۴۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

برای یادآوری

 

 

 


سیدهانی‌هاشمی با انتشار این تصویر نوشت: «شما یادتون نمیاد این اصلاح‌طلبا که امروز نوسان گیر لحظه به لحظه بازار شدن و گرونی‌هارو گردن دولت رئیسی می‌اندازن یه زمان انتهای تحلیلشون از ارزونی و گرونی قیمتها: بایدنی و ترامپی بود!»
راه بی‌اثر کردن تحریم‌ها
مجید شاکری: «كسي توجه كرد وزارت نفتى كه هفته قبل با تركمنستان و آذربايجان قرارداد بين المللي رسمي علني امضا كرد هم تحريم تگ SDGT داشت هم تگ IFSR؟ و هيچ معافيتي هم از جانب خزانه دارى براي اين قرار‌داد صادر نشده ولي از اول دي اجرايي مى شود.»
شما دیگه چیزی نگو!
محمد: «همان برجام بی‌فرجام هم بعد از دوسال مذاکره و نشستن و پیاده‌روی و ویلچر سواری اومد بیرون، تازه تیم ایرانی هم فقط به دنبال دستاورد تبلیغاتی بود برای انتخابات۹۶ نه منافع کشور، ولی الان یه عده کارشناس بعد از اولین نِشست درحال قضاوتِ تیم و مذاکرات هستند که وامصیبتا اینها بلد نیستن.»
ظرفیت‌های داخلی را جدی بگیرید
مرتضی غرقی: «تجربه مذاکره با غرب در دو دهه گذشته نشان داده که مذاکره با آنها وقت تلف کردن است و مسیر توسعه را باید در جای دیگر جست‌وجو کرد. ژاپن و چین، بدون حمایت غرب قدرتمند شده‌اند، بنابراین به موازات مذاکرات بیرونی روی ظرفیت‌های داخلی متمرکز شوید.»
توهمات آل‌سعود
کاربری نوشت: « سعودي‌ها از رصد پهپادهای کوچیک یمنی عاجزن، اون وقت درباره بمباران راکتور نطنز با جنگنده اف ۳۵ اونم در مرکز ایران حرف میزنن. حقا که از نسل همون ابوجهلین.»