kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۱۵۱۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
استاندار چهارمحال و بختیاری:

مدیریت مسئولان باید انقلابی و جهادی باشد

استاندارجدید چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدیران باید با مدیریت جهادی و انقلابی و تغییر رویکرد اساسی به مردم خدمت کنند افزود:فسادستیزی واقعی و تقویت نظارت‌ها برای جلوگیری از تخلف‌های احتمالی در دستور کار مسئولان باشد.

 

شهرکرد- خبرنگارکیهان:

غلامعلی حیدری سودجانی در بازدید سرزده از شهرداری شهرکرد لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان شهرداری‌ها را مورد تاکید قرار‌داد و اضافه کرد: شهرداران از زیرمجموعه‌های خود مانند مناطق، سازمان‌ها و نواحی سرکشی و بازدید سرزده داشته باشند و بر پاک‌دستی جدی بر حوزه‌های مختلف نظارت کنند. حیدری‌، خرید کالاهای ایرانی و پرهیز از خرید کالاهای مشابه خارجی را ضروری اعلام و تصریح کرد: مسئولان علاوه‌بر مردمی بودن، مراقب باشند فاصله بین خود با شهروندان وجود نداشته باشد. وی با اشاره به لزوم مزین کردن نقاط مختلف شهرها به‌نام شهدا یادآور شد: استفاده از منابع دولتی، ظرفیت بنیادها، قرارگاه‌ها و بخش خصوصی با هدف تسریع در روند توسعه ضروری است.
استاندار اظهار داشت: مردم ارزش خدمات صادقانه را درک می‌کنند و برخورد اقناعی می‌تواند بسیاری مشکلات موجود را رفع کند. وی با اشاره به وجود زیرساخت‌های لازم برای نو‌سازی بافت فرسوده شهرها تصریح کرد:انتظار می‌رود با فعالیت‌های هنرمندانه مانند احداث طرح‌های زیرگذر و روگذر زمینه ایجاد تحول در شهرهای چهارمحال و بختیاری به‌ویژه شهرکرد فراهم شود.
حیدری تاکید کرد: اقدام سریع برای رفع مشکلات محله منظریه، پسماند و بازیافت زباله مورد توجه مجموعه مدیریت شهری شهرکرد باشد.