kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۱۴۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴

وزارت ورزش مخالف تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک نیست

 


معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید این وزارتخانه مخالف تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک نیست.
مهدی علی نژاد در تازه‌ترین صحبت‌های خود در مورد اینکه برخی از رؤسای فدراسیون‌ها که انتخابات فدراسیون‌هایشان را در پیش دارند و امکان ثبت‌نام در انتخابات کمیته ملی المپیک را ندارند، خواستار تعویق چند هفته‌ای انتخابات کمیته ملی المپیک شده‌اند، گفت: این درخواست باید به هیات اجرایی برسد و هیات اجرایی تصمیم بگیرد. ما مخالفتی نداریم و هیات اجرایی هر تصمیمی بگیرد ما حمایت می‌کنیم.
او در پاسخ به این پرسش که تایید صلاحیت کاندیدهای انتخابات فدراسیون‌ها آمده است یا خیر، تاکید کرد: تایید صلاحیت کاندیدها کامل نیامده است. برای اینکه شرایط یکسانی برای کاندیدها باشد، فعلا چیزی عنوان نکردیم تا شرایط تبلیغاتی برای همه یکسان باشد. زمانی که تایید صلاحیت‌ها کامل بیاید، اسامی را اعلام می‌کنیم.
او در مورد تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون ژیمناستیک نیز تصریح کرد: در ژیمناستیک اتفاقاتی افتاد و برخی افراد که البته برای ما نا آشنا نیستند و موضوعاتی را به مراجع بین‌المللی انتقال دادند و حساسیت کار بالا رفت. با هماهنگی کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع که رکن اساسی هستند، ان‌شاءالله تصمیم گیری می‌کنیم. نامه‌هایی از برخی اعضا دریافت کردم که مجمع فوق‌العاده برگزار شود. منتظر هستیم براساس ارزیابی از این درخواست‌ها اقدامات بعدی انجام دهیم. علی‌نژاد در مورد انتخاب هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: بالاخره تصمیمی است که باید مجمع نسبت به ترمیم هیئت‌مدیره و انتخاب مدیرعامل بگیرد.