صرفهجویی 13میلیارد تومانی با ورود سازمان بازرسی شهرداری تهران به یک مناقصه
سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران از ورود به موقع سازمان بازرسی و صرفهجویی ۱۳ میلیاردی شهرداری در یک مناقصه خبر داد.
به گزارش فارس، داوود گودرزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از ورود به موقع سازمان بازرسی و در یک مناقصه خبر داد و نوشت:«ورود به موقع سازمان بازرسی در انجام یک مناقصه، حدود ۱۳ میلیارد تومان صرفهجویی برای شهرداری تهران در پی داشت.»