kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۱۲۵۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

کیهان و خوانندگان

 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* خود دشمنان گفته‌اند اگر ایران FATF را هم بپذیرد و امضاء کند تحریم‌ها برداشته نخواهد شد ولی غرب‌گراها دست بردار نیستند باز سنگ بیگانگان را به سینه می‌زنند اگر این موضع ذلیلانه آنان مزدوری نیست پس چیست؟
9970---0938
* نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی! ضمن تبریک روز مجلس، همان‌طور که جناب دکتر قالیباف گفتند (1400/9/10) و حضرت آقا مکرر در ادوار گذشته اشاره کرده‌اند وظیفه اصلی نماینده در درجه اول حمایت و ریل‌گذاری آسان برای حرکت دولت است تا با هم‌افزایی و معاضدت روز به روز تنگناها برطرف شود و کشور به سوی قله‌های پیشرفت به کوری چشم بدخواهان حرکت کند. البته نظارت حق مجلس است اما انصاف بدهید آیا انتقادهای تند از دولت نوپایی که هنوز 100 روز از عمرش نمی‌گذرد دور از انصاف نیست؟! ان‌شاءالله روح برادری بین قوای سه‌گانه افزایش یابد.
دولابی
* شبکه اینترنشنال آل‌سعود با تحلیل سخنان مسئولین کشورمان به جای بیان واقعیت‌ها، هوش ایرانیان را به تمسخر گرفته و مدعی شده که ایران از نظر هوش رتبه 84 دنیاست! اگر این شبکه صهیونیستی سعودی دوست دارد حقایق را ببیند پیشرفت ما را در بخش نظامی، دریایی، تکنولوژی، نانو، هوا فضا، کشاورزی، اقتصادی و... با پیشرفت کشور خودشان مقایسه کنند.
8467---0993
* پذیرفته نیست تمام فریادهایی که باید بر سر دولت ناتوان و ناکارآمد قبل کشیده می‌شد همه بر سر دولت جدید که چند ماهی بیشتر نیست بر سر کارآمده فرود آید و تبدیل به جنجال شود. روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی چرا در دوره آقای روحانی لال بودند و امروز زبان باز کرده‌اند؟
3107---0902
* هر چه زمان می‌گذرد درست بودن و ضرورت قرارداد 25 ساله با چین آشکارتر می‌گردد. موانع آن باید برطرف و ان‌شاءالله هر چه زودتر این قرارداد اجرایی شود.
حیدری
* شورای محترم نگهبان باید با هم‌فکری قوای سه‌گانه به ویژه مجلس سازوکاری ایجاد کند که در ایام انتخابات هر کس بلند نشود و ثبت‌نام کند و برای نظام هزینه ایجاد کند. آمریکا با
350 میلیون جمعیت همواره فقط دو کاندیدای ریاست جمهوری داشته است. ما با 80 میلیون جمعیت اغلب برای ریاست جمهوری بالای 7-8 نفر تأیید صلاحیت می‌شوند و عدم احراز صلاحیت هم به صدها نفر می‌رسد!
7215---0915
* نباید اجازه داد تاوان بی‌مسئولیتی مسئولی را که در انجام وظایف خود کوتاهی کرده و تحریم‌های آمریکا را بهانه آن قرار داده بودند، نظام بپردازد. این گونه مسئولان باید بازخواست شوند.
0478---0936
* با وجود تحریم‌های سنگین استکبار جهانی علیه کشورمان، چطور صادرات سیگار به ایران هیچ منعی ندارد؟! امید است دولت انقلابی با این مسئله نیز با برنامه‌ریزی و گرفتن نظرات کارشناسی برخورد
کند.
7250---0919
* امیدواریم جریان جهادی و انقلابی در عراق با اتحاد و یکپارچگی مانع بروز درگیری و اختلاف شوند و نگذارند بدخواهان عراق متحد به دوران سیاه صدام برگردد.
قاری
* به افرادی که در شورای حل اختلاف کار می‌کنند حقوقی پرداخت نمی‌شود. حداقل به جوانان تحصیل‌کرده‌ای که در این شورا برای گره‌گشایی از کار مردم وقت می‌گذارند حق‌الزحمه بدهند.
8495---0911
* سال‌ها در این ادارات سرگردانی کشیدیم ولی هفته قبل وقتی به اداره ثبت تجریش رفتیم متحیر ماندم که چطور در اینجا همه برای مدیر دعا می‌کنند چرا که مدیر حتی با ارباب رجوع به اتاق‌ها می‌رفت و شخصا همراه ارباب رجوع پیگیر حل مشکل آنها می‌شد. واقعا اشک شوق ریختم از اینکه چنین مدیر دلسوزی را دیدم. درخواست می‌شود این‌گونه مدیران مردمی و جهادی را معرفی کنید تا برای جامعه مدیران الگو قرار گیرند.
منشی - همسر جانباز
* همسرم 20 سال است که پرستار قراردادی بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال است. طی چند سال اخیر بارها مسئولین وزارت بهداشت از تعیین تکلیف کارکنان قراردادی سخن گفتند و آزمون گرفتند ولی همچنان این افراد قراردادی باقی مانده‌اند. در ضمن مگر پرستاری جزو مشاغل سخت نیست؟ از وزیر محترم بهداشت دولت مردمی و انقلابی درخواست می‌شود برای همیشه وضعیت قراردادی‌ها را روشن نمایند.
سهرابی - خلخال
* قبض تلفن ثابت را هر ماه پرداخت می‌کنیم ولی هر ماه دو برابر مصرف ماهانه، بدهی قبلی اضافه می‌شود. چرا؟!
8495---0911
* فردی به خواهرم توهین کرد و افترا زده بعد از دو سال شکایت، حکم قاضی صادر شد که متشاکی باید دو میلیون به حساب دولت واریز کند! خواهرم 2-3 میلیون برای شکایت هزینه کرده است. به حساب دولت واریز شود؟!
2943---0916
* در تماس استانداری سمنان با یک پیرزن 100 ساله ساکن روستای دستجرد، آن خانم دغدغه‌اش را خاکی بودن جاده روستایش به عباس‌آباد عنوان می‌کند؟! مسافت این جاده نیز زیاد نیست که همچنان خاکی است!
بیگی
* چرا حرص و طمع شرکت‌های فرآورده لبنیات تمامی ندارد و عطش افزایش قیمت‌هایشان فروکش نمی‌کند؟
2274---0921
* در قضیه قاچاق کالا باید با تمام عوامل دخیل و دست‌اندرکار این عمل خانمانسوز به شدت برخورد شود. جای هیچ‌گونه ترحم نیست.
9239---0922
* در بسیاری از جاده‌های کشور علائم راهنمایی و رانندگی کم‌رنگ و ناخوانا شده لازم است به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی نسبت به رفع این مشکل اقدام عاجل صورت گیرد.
6263---0938