kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۱۲۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
در قالب رزمایش نسل سلیمانی انجام شد

توزیع ۲۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در مناطق محروم

رزمایش نسل سلیمانی با هدف توزیع ۱۲ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در مناطق محروم با حضور فرماند‌هان سپاه و جمعی از دانش‌آموزان بسیجی در محل سالن دوازده هزار نفری استادیوم آزادی برگزار شد.
 
 
سردار حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله استان تهران طی سخنانی در این رزمایش گفت: یاد همه شهدای انقلاب و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموزی که افتخار بزرگی برای نظام و کشور و انقلاب ما هستند را گرامی می‌داریم و در رأس همه شهدا، از سردار دل‌ها یاد می‌کنیم.
وی افزود: مکتب حاج قاسم، یادآور مولفه‌هایی مانند ایثار، فداکاری و جانفشانی است. مهم‌ترین این مولفه‌ها در مکتب حاج قاسم توجه به همه ارزش‌های انسانی، اسلامی و انقلابی است.
سردار حسن‌زاده بیان کرد: امروز همزمان با دومین همایش نسل سلیمانی‌ها، جشنواره پویش همکلاسی مهربان را نیز داریم. امسال باید طبق روال معمول اول مهرماه این پویش اجرا می‌شد اما تلاش کردیم که این دو مراسم همزمان برگزار شود. ۲۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر تهیه و در تهران و مناطق محروم کشور توزیع شده است که تمامی بسته‌ها نیز منقوش به عکس شهدای عزیزمان بود.
ساخت و تعمیر 1650 مسجد در مناطق محروم توسط نیروی زمینی سپاه 
اولین همایش سراسری نماز نیروی زمینی سپاه در ستاد این نیرو برگزار شد. سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: طی چهار سال اخیر اعتبارات اختصاص یافته برای امر نماز در نیروی زمینی افزایش یافته است. در حوزه تجهیز نمازخانه‌های سطح نیرو هم اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.
به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات محوری ما در حوزه محرومیت‌زدایی هم ساخت مساجد و نمازخانه‌ها در مناطق محروم است که از سال 94 تا کنون 1650 مسجد توسط نیروی زمینی سپاه ساخته و یا تعمیر شده است که هزینه آن حدود
800 میلیارد شده است.
بر اساس این گزارش، در این همایش همچنین از رده‌ها و فرماندهان برتر نیروی زمینی سپاه تقدیر شد.