kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۱۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
در هفته بزرگداشت بسيج صورت گرفت

تجليل از خانواده‌هاي شهدا و پدر شهید حججی در اصفهان

در آيين تجليل از خانواده‌هاي شهدا و بسيجيان و همچنين بهره‌برداري از سالن شهيد قاسم سليماني در پالايشگاه نفت سپاهان اصفهان از پدر شهيد مدافع حرم محسن حججي تجليل بعمل آمد.

 

اصفهان – خبرنگار كيهان:

رئیس‌هیئت ‌مدیره شرکت نفت سپاهان اصفهان در حركتی خودجوش و به پاس گراميداشت هفته بسيج از جمعي از خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران و بسيجيان تجليل كرد و همزمان با اين مراسم سالن شهيد قاسم سليماني را رونمايي كرد.
محمد زین العابدینی، با تاكيد به اينكه بسیجی بودن و بسیجی ماندن باید در همه فعالیت‌های روزمره مورد توجه باشد، گفت: خیلی افراد بودند که بسیجی بودند اما بسیجی نماندند.
وي با بیان اینکه در هر دوره نقش بسیج باید مطابق با نیاز جامعه تغییر کند، افزود: روزی به نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی نیاز است، یک روز در عرصه انرژی هسته‌ای، یک روز در دفاع از حرم، یک روز در سیل و زلزله و برخی ایام نیز در حوزه موشکی بسیجیان باید ورود کنند و از همه اقشار باید در این عرصه فعالیت داشته باشند.
زين العابديني با بیان اینکه موفقیت در جنگ اقتصادی نیازمند تدوین برنامه بلندمدت و حساب شده است، اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌های علمی و شرکت‌های دانش بنیان می‌توان به خوبی این امر را محقق كرد.
همچنين در اين آيين مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: پاسداشت خانواده شهدا در واقع یک نوع امنیت است و با این اقدام تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور نهادینه می‌شود.
مسعود احمدی نیا با بیان اینکه امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، اظهار داشت: اگر دیروز فرزندان این کشور آزاد منشی را با خون خود به اثبات رساندند امروز باید نسل جوان در همه حوزه‌های تولید ورود کنند و با علم خود کشور را از این شرایط نجات دهند.
وی تصریح کرد: پاسداشت خانواده شهدا در واقع یک نوع امنیت است و با این اقدام تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور نهادینه می‌شود و جادارد از مديران پالايشگاه نفت سپاهان اصفهان در برپايي اين مراسم در هفته بسيج تقدير كرد.