kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۱۰۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
هفته یازدهم لیگ برتر والیبال

جدال نفسگیر سایپا با سپاهان صدر نشین

در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال سایپا قعرنشین میزبان تیم صدرنشین سپاهان است.

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود و سپس دو هفته پایانی مسابقات دور رفت به دلیل حضور سیرجان در جام باشگاه‌ها به تعویق می‌افتد.
نارنجی پوشان سایپا در تهران میزبان تیم صدرنشین سپاهان هستند و شاگردان شهنازی در جدالی نفسگیر کار سختی مقابل میهمان دارند. سپاهان، تیم بدون باخت لیگ که توانسته رقبای خود را یکی پس از دیگری با پیروزی پشت سر بگذارد و با ۱۰ پیروزی متوالی خود در خانه والیبال تهران میهمان نارنجی پوشان سایپا است، دو تیم در هفته دهم توانستند رقبای سرسخت خود را شکست دهند و با روحیه‌ای مضاعف رو در روی هم قرار می‌گیرند.سایپا جدا از جایگاه سیزدهمی خود در جدول و ۳ پیروزی این فصل خود همیشه بازی‌های بسیار خوبی به نمایش گذاشته است.
پیکان، دیگر تیم تهرانی نیز میزبان تیم پاس گرگان است. شاگردان پیمان اکبری که هفته دهم شکست عجیب و دور از انتظاری مقابل تیم راه یاب متحمل شدند امروز مقابل تیم پاس صف‌آرایی خواهند
کرد.
تیم شهرداری ارومیه نیز پس از شکست تیم شهرداری گنبد، امروز به مصاف شهرداری ورامین می‌رود و باید دید شاگردان تندروان در این دیدار چه می‌کنند. شهرداری ارومیه هم که ۲۴ امتیازی است و دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، مقابل شهرداری ورامین به میدان می‌رود. شاگردان تندروان که در این فصل دو بار شکست خورده‌اند در مصاف با تیم دهم جدول به دنبال افزایش تعداد بردهایشان هستند تا فاصله خود را با سپاهان کمتر کنند.
تقابل دو تیم فولاد سیرجان و هراز آمل هم دیگر بازی حساس مهم هفته است. شاگردان سعید رضایی در تیم سیرجان، نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های جهان که فقط ۵ پیروزی به دست آورده‌اند، میزبان تیم هراز هستند.
برنامه دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به این شرح است:
*فولاد سیرجان...........................................هراز آمل(ساعت ۱۶)
*سایپا..............................................................سپاهان(ساعت ۱۵)
*شهرداری ورامین........................شهرداری ارومیه(ساعت ۱۶)
*شهداب یزد...................................آذرباتری ارومیه(ساعت ۱۶)
*شهرداری گنبد...................................راه یاب ملل(ساعت ۱۶)
*هورسان رامسر...............................مس رفسنجان(ساعت ۱۶)
*پیکان.....................................................پاس گرگان(ساعت ۱۸)