kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۱۰۳۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹

اخبار کوتاه از فوتبال

 

طعنه مجیدی به عملکرد ضعیف داور
سرمربی استقلال می‌گوید تیمش در زدن ضربات آخر ناموفق بوده است. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود. فکر می‌کنم به‌اندازه ۶ بازی قبل ایجاد موقعیت کردیم اما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و صنعت نفت با یک ضربه ایستگاهی موفق شد یک امتیاز کسب کند. مشکل ما در این بازی این بود که در ضربات آخر ناموفق بودیم. او درباره عملکرد داوری با لحنی طعنه‌آمیز گفت: داور ۲ پنالتی ما را نگرفت. اشکالی ندارد. فکر نمی‌کنم مسئله مهمی در داوری باشد که داور
۲ پنالتی نگرفته باشد. حتی انتخاب داور بازی با توجه به اتفاقات ۲ سال پیش مقداری بحث‌برانگیز بود و می‌توانستند برای این بازی داور دیگری را انتخاب ‌کنند. حالا تصمیم گرفتند قبل از داربی این کار را انجام بدهند. به نظر من این ۲ پنالتی تاثیر خاصی در روند بازی نداشت و هیچ اشکالی هم ندارد. مجیدی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد بازیکنان خارجی تیمش راضی است؟ خاطرنشان کرد: من از عملکرد همه بازیکنانم راضی هستم و تلاش خود را کردند اما در ضربات آخر بازیکنان خوب عمل نکردند.
عنایتی: داوران شانس آورده‌اند که من بازی نمی‌کنم!
رضا عنایتی سرمربی هوادار پس از شکست یک بر صفر برابر مس رفسنجان گفت: اتفاقاتی می‌افتد که خسته‌کننده است و حالمان بد می‌شود. فیرپلی زیر سؤال رفته و ما هم اهل داد و بیداد و فدراسیون رفتن نیستیم. همین آقای منصوری دو سال پیش ما را از لیگ برتر دور کرد و مجبور شدیم برای رسیدن به اینجا دو سال تلاش کنیم. وی ادامه داد: آقای افشاریان عزیز! دست ما بالاست. شما همه کاره و ما هیچ کاره. جان عزیزترین کس‌تان به داوری برسید. پنالتی‌ای که امروز گرفته شد، عجیب و غریب بود. یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد. سرمربی هوادار درباره این سؤال که تیمش خوب بازی می‌کند اما نتیجه نمی‌گیرد، گفت: نمی‌گذارند نتیجه دلخواه را بگیریم. مجموعه ما زحمت می‌کشد. ما در فدراسیون آدم نداریم و خودم هستم و خودم. این اتفاقات خنده‌دار است. پارسال هم دوستان، دوست نداشتند که هوادار به لیگ برتر بیاید. زورتان را بزنید اما این تیم در لیگ برتر می‌ماند. من شش هفته سکوت کردم اما دیگر نمی‌شود. به من چه ربطی دارد که پول داور را نداده‌اند. بعضی از این داوران شانس آوردند که من بازی نمی‌کنم! مگر جرأت داشتند که با من این‌گونه حرف بزنند. هر کسی احترام دارد. داور دقیقه یک با بازیکن ما طوری صحبت می‌کند که انگار ما نبودیم. موقعی که شما وجود نداشتید، ما در این زمین‌ها عرق می‌ریختیم.
دوری یک ماهه خلیل‌زاده از میادین
باشگاه الریان قطر اعلام کرد که شجاع خلیل زاده به خاطر جراحی،
۴ هفته از میادین دور خواهد بود.
شجاع خلیل زاده یکی از بازیکنان کلیدی الریان در فصل جاری لیگ قطر بوده است. خلیل زاده تحت عمل فتق قرار گرفت و به همین خاطر ۴ هفته نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.باشگاه الریان ابراز امیدواری کرد که شجاع هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد.
آرفی از تیم‌های پایه پرسپولیس کنار رفت
مربیان تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس از مسئولیت‌های خود استعفا داد.بنابر اعلام محسن خلیلی، مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس، امروز(دوشنبه) با استعفای اشپیتیم آرفی، مشاور آکادمی در امور فوتبال پایه و هم‌چنین پویان فیال و بابک جعفری، از کادرفنی تیم نونهالان موافقت شد.اشپیتیم آرفی که همزمان با تیم نونهالان نیز همکاری فنی داشت، پس از بازی اخیر تیم نونهالان از کلیه مسئولیت‌های خود در آکادمی و تیم‌ نونهالان استعفاء داد.سرمربی نونهالان پرسپولیس به‌زودی معرفی خواهد شد.
رانگنیک رسما سرمربی تیم منچستریونایتد شد
رالف رانگنیک سرمربی آلمانی هدایت تیم فوتبال منچستریونایتد را پس از برکناری «اوله گونار سولسشر» بر عهده گرفت.
باشگاه منچستریونایتد دیروز خبر داد رالف رانگنیک از کشور آلمان به عنوان سرمربی «شیاطین سرخ» تا پایان فصل انتخاب شده است.در ادامه توضیحات مربوط به این همکاری آمده است رانگنیک پس از آن برای دو سال دیگر به عنوان مشاور به کار خود در یونایتد ادامه خواهد داد.در حال حاضر «مایکل کریک» تا سفر رانگنیک به انگلیس و آغاز به کار رسمی، سرمربی موقت منچستر یونایتد خواهد بود.این مربی 63 ساله به عنوان معمار جدید فوتبال آلمان شناخته می‌شود.