kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۱۰۰۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

تظاهرات در عسیلان یمن علیه متجاوزان سعودی و آمریکایی

ساکنان شهرستان عسیلان در استان شبوه یمن در محکومیت تداوم حملات و محاصره ائتلاف سعودی و ادامه تنش آفرینی اقتصادی و نظامی آمریکا تظاهرات کردند.

در ادامه اعتراضات مردم یمن علیه جنایت‌های رژیم آل‌سعود ساکنان شهرستان «عسیلان» در استان شبوه نیز در محکومیت تداوم حملات، تجاوزات و محاصره ظالمانه ائتلاف متجاوز سعودی علیه ملت یمن و نیز ادامه تنش آفرینی اقتصادی و نظامی آمریکا علیه این کشور تظاهرات کردند.
تجمع اعتراضی ساکنان شهرستان عسیلان در استان شبوه برای محکومیت تشدید اقدامات و فشار‌های اقتصادی و نظامی آمریکا و تداوم حملات و محاصره ملت یمن امروز برگزار شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران شرکت کنندگان در این تظاهرات جنایت اعدام اسرا در ساحل غربی یمن و تمام جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی- آمریکایی علیه غیرنظامیان، مراکز و تاسیسات شهری و نیز سکوت جامعه جهانی در برابر این جنایت‌ها را محکوم کردند.
این تجمع اعتراضی با حضور «علی حسین الفرجی» استاندار «المهره»، «احمد الحمزه» معاون استاندار «شبوه» و سرتیپ «صالح حاجب» معاون فرمانده منطقه چهارم نظامی برگزار شد و شرکت کنندگان بر موضع اهالی شهرستان عسیلان در مخالفت با سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ملت یمن تاکید کردند.
این تجمع اعتراضی همه ساکنان استان شبوه و تمام یمنی‌ها را به بسیج عمومی و ادامه تامین منابع مالی و تسلیحاتی برای مبارزان در جبهه‌های نبرد با هدف آزاد‌سازی سایر شهرستان‌های استان شبوه و نیز دیگر استان‌های اشغالی یمن از دست متجاوزان و مزدوران فرا خواند.
«احمد الحمزه» معاون استاندار شبوه نیز بر موضع اهالی شهرستان عسیلان در مخالفت با جنایت‌های متجاوزان و مزدورانشان و محکومیت این جنایت‌ها تاکید کرد. وی افزود: «برگزاری تجمعات اعتراضی پیام محکمی برای دنیا در افشای اقدامات ظالمانه و جنایت‌های غیر انسانی و وحشیانه متجاوزان سعودی و آمریکایی علیه ملت یمن است.
شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی در پایان با صدور بیانیه‌ای، آمریکا را مسئول اصلی این تجاوز وحشیانه اعلام کردند و همه یمنی‌ها را به بسیج عمومی و تامین نیاز‌های مالی و تسلیحانی جبهه‌های نبرد و مقابله با فشار‌های آمریکا، عربستان، اسرائیل و امارات فرا خواندند.»