kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۷۱۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

شهرداری‌ها مقر خدمتگزاری شهروندان است

 

ساری- خبرنگار کیهان:
ایت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام‌جمعه ساری در هفته بسیج در نخستین حضورش در جلسه شورای اداری شهرداری ساری، شهرداری‌ها را به دلیل ارتباط مستقیم روزمره‌، مقر خدمتگزاری عامه مردم دانست و گفت: ساری با بیش از 500 هزار نفر جمعیت در استان باید ویژه‌تر دیده شود.
وی خدمت بی‌منت را زائده ‌اندیشه مکتب انقلابی بسیجی عنوان کرد و افزود: شهری که شمار زیادی شهید در راه انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل‌البیت و حوزه سلامت تقدیم کرده است، شهرداری چنین شهری باید در تراز این شهر قرار داشته باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران از تلاش‌های بی‌وقفه شهردار، مدیران سازمان‌های تابعه و مدیران مناطق چهارگانه شهرداری و پرسنل خدوم که در جهت خدمات‌رسانی به شهروندان به‌طور شبانه‌روزی فعالیت دارند تشکر کرد.
آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به شعارهای انتخاباتی گفت: برخی‌ها در زمان انتخابات وعده و شعارهای فراوان داده‌اند اما به وعده و شعارهای خود پای‌بند نیستند و خلف وعده آنها موجب خسران مردم یک شهر و یا شهرستان می‌شود.
وی اعتماد مردم را مهم‌ترین سرمایه ذکر کرد و بر یکی شدن حرف و عمل تاکید کرد.
نماینده ولی‌فقیه در خاتمه به همه دست‌اندرکاران حوزه شهری توصیه کرد: از بیان حرف‌های غیرواقعی و ناامیدکننده بپرهیزند و فقط به خدمات‌رسانی به شهروندان فکر کنند تا نزد مردم عزیز باشند زیرا عزیز مردم عزیز خداست.
وی تجمل‌گرایی را راه وسوسه دنیایی عنوان کرد و ضمن پرهیز از اشرافی‌گری گفت: توجه به تجملات، انسان را اسیر وسوسه دنیا کرده و از آخرت دور می‌کند.
وی ادامه داد: غلبه بر هوای نفسانی سبب می‌شود تا در سایه الطاف خداوند کریم خدمت‌رسانی به مردم بیش‌تر شود. 
نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه تنها خواسته مردم از مسئولان خدمت‌رسانی است و چیزی مهم‌تر از خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد به مدیران مجموعه شهرداری توصیه کرد: به مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر توجه بیش‌تری شود و مناطق پرجمعیت نیز از اصل خدمت جا نماند.
در ادامه جواد طالبی شهردار ساری گفت: به‌حق لقب پدر معنوی استان شایسته نماینده ولی‌فقیه در استان است.
شهردار ساری به در پیش بودن میزبانی ساری از کشورهای اکو اشاره کرد و افزود: تلاش داریم تا این رویداد در شان مرکز استان برگزار شود.
طالبی به پروژه مهم زیست‌محیطی زباله‌سوز ساری اشاره کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق این مهم، یادآور شد: با پرداخت 20 میلیارد پیمانکار این پروژه (سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران) موافقت شده که به زودی پرداخت می‌شود.