kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۶۱۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

کشف بیش از 13 تن آرد یارانه‌ای در جنوب غرب تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف 13تن و 500 کیلو‌گرم آرد یارانه‌ای که به صورت بسیار نامطلوب در یک انبار در حوالی یافت آباد نگهداری می‌شد خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی گفت: در راستای برخورد با سوداگران و گران‌فروشان، خبری درخصوص دپوی مقادیر زیادی آرد یارانه‌ای در یک انبار در حوالی میدان الغدیر یافت آباد دریافت شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.
مرادی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مالک این انبار با تهیه این آرد‌ها با قیمت یارانه‌ای آنها را در سطح نانوایی‌ها با نرخ آزاد توزیع و از این شرایط برای خود مال‌اندوزی می‌کند. وی ادامه داد: ماموران با ارسال مستندات به مرجع قضائی و اخذ دستور با همکاری عوامل تعزیرات روز یکم آذر ماه به ادرس اعلامی اعزام و در بازدید از این انبار 13تن و 500 کیلو گرم آرد یارانه‌ای که به صورت بسیار نامطلوب و در شرایط نامناسب بهداشتی نگهداری می‌شد را کشف کردند که براساس دستور قضائی تحویل این سازمان غله شد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با بیان اینکه در همین رابطه مالک این انبار دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پروند همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.