kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۵۸۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳

جدال حساس گنبدی‌ها با نماینده آمل در هفته نهم لیگ برتر والیبال

هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان روز چهارشنبه با هفت مسابقه پیگیری خواهد شد و دیدار شهرهای گنبد و تهران، حساسیت ویژه‌ای در این رشته ورزشی دارد.


هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز با هفت دیدار در شهرهای تهران، سیرجان، یزد، گنبد، رامسر، تهران، گرگان و رفسنجان پیگیری می‌شود.دیدارهای این هفته همگی ساعت ۱۶ آغاز می‌شود و در خانه والیبال تهران تیم پیکان با هدایت پیمان اکبری به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود، تیمی که اکبری سال گذشته مسئولیت آن را بر عهده داشت.
شهرداری ارومیه در حال حاضر با هفت برد و ۲۰ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و پیکانی‌ها نیز با پنج برد و ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم هستند. اگر پیکان میزبان فاتح این دیدار شود، تغییری در جایگاهش ایجاد نخواهد شد. در دیگر جدال حساس این هفته تیم شهرداری گنبد از لبنیات هراز آمل پذیرایی خواهد کرد. رقابت دو نماینده گنبد و آمل سابقه دیرینه دارد و جایگاه فعلی آنها در جدول نیز حساسیت این مسابقه را دو چندان کرده است.
شاگردان بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز آمل با پنج برد و ۱۳ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند و شهرداری گنبد نیز با چهار برد و ۱۳ امتیاز در جایگاه پنجم است. برنده این مسابقه رتبه چهارمی‌اش در جدول حتمی است، اما اگر پیکان مغلوب شهرداری ارومیه شود، احتمال صعود برنده دیدار نمایندگان گنبد و آمل به جایگاه چهارم هم وجود دارد.
برنامه کامل هفته نهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:
*فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری ورامین- سیرجان- سالن سردار سلیمانی- ساعت ۱۶
*شهداب یزد – سایپا تهران- یزد- سالن اختصاصی شهداب- ساعت ۱۶
*شهرداری گنبد – لبنیات هراز آمل- گنبد- سالن المپیک- ساعت ۱۶
*هورسان رامسر – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- رامسر- سالن شهید صدر- ساعت ۱۶
*پیکان تهران – شهرداری ارومیه- تهران- خانه والیبال- ساعت ۱۶
*پاس گرگان – آذرباتری ارومیه- گرگان- سالن امام خمینی(ره)- ساعت ۱۶
*مس رفسنجان – راه‌یاب ملل مریوان- رفسنجان- سالن ۹ دی- ساعت ۱۶