kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۵۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹

  تکمیل شدن کادر فنی قبل از مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو

  مدیر فنی تیم ملی تکواندو گفت: در حال رایزنی هستیم تا قبل از برگزاری رقابت‌های انتخابی ورود به اردوی تیم ملی، کادر فنی این تیم را تکمیل کنیم.
اصغر رحیمی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بعد از برگزاری مسابقات بین‌المللی تکواندو تهران و همچنین رقابت‌های آزاد کشوری به آینده تیم ملی خیلی امیدوار شدم. جوانان با آتیه و خوبی داریم که در صورت برنامه‌ریزی در جهت حفظ آنها می‌توانیم به روزهای خوب گذشته بازگردیم؛ با آتیه‌هایی که در شرایط سنی بسیار خوبی هستند که به موقع می‌توانند رشد کرده و عملکرد خوبی از خود در مسابقات مهم پیش رو به نمایش بگذارند.
وی در مورد اعضای کادر فنی تیم ملی تکواندو تصریح کرد: صحبت‌هایی با محمد باقری معتمد داشته‌ایم و در حال مذاکره نهایی هستیم. با بدنساز و پزشک نیز صحبت‌هایی شده ولی هنوز هیچ چیز نهایی نشده است. اردوی‌های تیم ملی بعد از ششم آذرماه و برگزاری مسابقات ورود به اردو، آغاز خواهد شد و پیش از این تاریخ کادر فنی تکمیل و به صورت رسمی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.
مدیر فنی تیم ملی درخصوص اینکه از میان شرکت کنندگان در رقابت‌های ششم آذرماه، چند تکواندوکار به اردو دعوت خواهند شد، یادآور شد: در هر وزن دو نفر را به اردوی آماده ‌سازی دعوت می‌کنیم، ولی این امکان وجود دارد که در برخی اوزان نفرات بیشتری دعوت شوند. همان‌طور که گفتم نفرات خوبی در اختیار داریم که در صورت بی‌توجهی و نادیده گرفته شدن، از دست می‌روند. به همین دلیل حتی برای آنها که موفق به کسب مجوز حضور در اردو هم نمی‌شوند، برنامه خواهیم داشت.
رحیمی در مورد دیدار تدارکاتی قبل از اعزام به مسابقات جهانی اظهار کرد: بدون شک قبل از حضور در یک تورنمنت برون مرزی در برنامه‌های تیم ملی وجود دارد، ولی مشکل اینجاست که همه تورنمنت‌های معتبر به دلیل شرایط کرونا لغو شده و تاریخ جدید هم اعلام نشده است.