kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۴۰۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

وکلای ملت آماده تقویت قوانین حمایتی از ورزشکاران، علیه صهیونیست‌ها هستند

نصیرایی می‌گوید باید از ورزشکارانی که بر اصالت و آرمان‌های اصیل اسلامی ـ ایرانی علیه صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کنند حمایت عملی کرد و با آنها مانند یک قهرمان ملی رفتار کنیم و قدردان واقعی آنها باشیم.


حجت‌الاسلام مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با‌اشاره به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای محدودیت و محرومیت ورزشکاران ایرانی در میادین بین‌المللی اظهار داشت: مبارزه با صهیونیست‌ها اختصاص به ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی ندارد بلکه همه کشورهای آزاده دنیا و ورزشکاران آزاده دنیا حاضر نیستند اسرائیل و این رژیم خونخوار و سفاک را به رسمیت بشناسند لذا هرجا فرصت و زمینه‌ای فراهم شده تا علیه صهیونیست‌ها ابراز وجود کنند اقدامات لازم صورت گرفته است.
وی افزود:‌ همه ورزشکاران آزاده دنیا در عرصه‌های بین‌المللی هرجا توانسته‌اند مقابل ورزشکاران صهیونیستی برای اعتراض به اقدامات خونخوارانه این رژیم سفاک با آنها به رقابت نپرداخته‌اند و اعلام کرده‌اند این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما باید در داخل کشورمان و مسئولان وزارت ورزش و همه نهادها بایستی به گونه‌ای به این موضوع نگاه کنند که نگاه حاکمیت و توجه همه مسئولان به این سمت و سو است که نباید در برابر صهیونیست‌ها در رقابت‌های ورزشی دنیا ایستاد و از ورزشکارانی که در برابر صهیونیست‌ها در عرصه‌ها و میادین بین‌المللی حضور پیدا نمی‌کنند حمایت جدی داشته و از آنها پشتیبانی می‌کنند.
نصیرایی گفت: اگر خلأ قانونی برای حمایت از ورزشکاران ایرانی به منظور عدم مقابله با صهیونیست‌ها وجود دارد باید وزارت ورزش خیلی سریع این موضوع را بررسی کرده و بداند مجلس با قوت و قدرت آمادگی دارد تا حمایت 100 درصدی از این ورزشکاران داشته باشد.
وی افزود: باید با ورزشکارانی که حاضر شده‌اند بر اصالت و آرمان‌های اصیل اسلامی و ایرانی ایستادگی کنند به مانند یک قهرمان ملی رفتار کنیم.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: مجلس این آمادگی را دارد که اگر دولت و وزارت ورزش نیازمندند قوانین را برای حمایت از ورزشکاران ایرانی که صهیونیست‌ها را به رسمیت نشناخته و حاضر به رقابت با آنها نمی‌شوند، اصلاح کند و خلأ‌های قانونی را جبران کند.