kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۲۶۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

نقش مهم ایران در منطقه
عبدالرحیم انصاری:« وزیر خارجه ترکیه در تهران به دنبال خانه دوست می‌گردد؛ رئیس‌دیپلماسی باکو دم از برادری با ایران می‌زند؛ هردو علیه ارمنی‌ها توطئه می‌کنند؛ رئیس‌پارلمان ارمنستان به فارسی توئیت می‌زند؛ از همه اینها فقط یک پیام می‌توان گرفت: هیچ پروژه‌ای در منطقه بدون رضایت جمهوری اسلامی به سرانجام نمی‌رسد! »
اعتراض اصفهان یک الگو است
عبدالله گنجی: «گرچه حل 100 درصد مشکل آب در اختیار حکومت نیست اما تجمع کشاورزان اصفهان را می‌توان الگوی تجمعات اعتراضی کشور محسوب کرد؛ ارتباط حقیقی بین مشکل و تجمع، هوشمندی معترضان در پیشگیری از انحراف مطالبه، مراقبت از ورود نفوذ به تجمع، دیده شدن معترضان در رسانه ملی و شنیدن پیام معترضان از سوی دولت».
اینجوری جلو دنیا ایستادیم

کاربری با انتشار این تصویر اعزام رزمندگان به جبهه نوشت: «اینجوری رفتن که ۴۰ ساله یه تنه جلو کل ابرقدرت‌های دنیا ایستادیم.»
رئیس‌جمهوری که فریب نخورد
علی نادری: «روغن نباتی جهان، کارخانه‌ایست که آقای رئیسی دو سال قبل در جریان سفر به زنجان پیگیر پرداخت حقوق و بیمه کارگرانش شده بود. هرچند حقوق‌ها پرداخت شد، اما تولید رونقی نگرفت. در جریان بازدید امروز، وقتی آقای رئیسی متوجه افتتاح نمایشی تنها یک خط تولیدی شد گفت: جلوی این ظاهر‌سازی‌ها را خواهم گرفت!»
اقدام ارزشمند دولت رئیسی

علیرضا آل داوود با انتشار این نمودار نوشت: «۴ ماه آخر روحانی دوران مین گذاری بود. ۷ سال و ۸ ماه با تزویر و نفوذ و خیانت زمین سوخته ساختند، ۴ ماه آخر مین ریزی گسترده کردند. همین یک اقدام آقای رئیسی در کاهش خلق پول به‌اندازه
۲۴ سال دولت اصلاحات، اعتدال ارزش دارد و بزودی اثرش در کاهش تورم هویدا خواهد شد.»
جرات داری به آمریکا اعتراض کن!
آرش فهیم: «اصغر فرهادی با خیال راحت علیه نظام بیانیه صادر می‌کند، چون مطمئن است که در داخل آزاد است و باز هم معرفی به اسکار و جایزه و تحسین و «جذب» در انتظارش خواهد بود. اما او جسارت اعتراض به آمریکا و غرب را ندارد، چون می‌داند در آن صورت محدود می‌شود و از خیلی جوایز و امکانات محروم خواهد شد!»
تحریم‌ها ادامه دارد حتی پس از برجام
مهدی محمدی: «آمریکا با تحریم‌های دو‌هفته پیش علیه برنامه پهپادی ایران، و تحریم‌های امروز به بهانه مضحک مداخله در انتخابات این کشور، در واقع می‌خواهد این پیام را برساند که حتی پس از بازگشت به برجام، تحریم‌ها را به بهانه‌های غیرهسته‌ای ادامه خواهد داد. سیگنال بسیار مهمی برای طرف ایرانی است.»
یک سؤال مهم
امیر سیاح: «چگونه ممکن است خودروساز خودرو وارد کند و باعث شکستن قیمت محصولات خودش بشود؟!»
فیلم نیست، واقعیت است
کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «این پوستر یک فیلم نیست، این اکیپ انسان‌های بزرگ است!»
اعتراف زاهدی
کاربری نوشت:«اردشیر زاهدی: لعنت بر من و شاه که باعث جداشدن بحرین از ایران شدیم کاش ذره‌ای از وجود سردار سلیمانی در من و شاه بود...»