kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۲۳۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* شرط ایران برای بازگشت آمریکا به برجام لغو همه تحریم‌ها است ولی آمریکایی‌ها می‌خواهند فقط بخشی از تحریم‌ها را بردارند نباید گذاشت آمریکایی‌ها پای خود را لای در بگذارند و مذاکرات را بار دیگر فرسایشی و بی‌نتیجه بکنند.
1154---0937
* با باز شدن پای آمریکا به برجام اگر چنانچه مسئولین کشور مواظب نباشند چه بسا مشکلات گذشته مجددا به وجود بیاید و بار دیگر همه آسیب ببینیم.
1154---0937
* تمام پادوهای آمریکا هرکدام به یک شیوه تحرکاتی را شروع کرده‌اند که مذاکره وین صورت بگیرد. مذاکره‌کنندگان کشورمان در این مذاکره از حقوق ملت نباید ذره‌ای کوتاه بیایند. این روزها آمریکایی‌ها از هر طرف تحت فشار هستند و می‌توان امتیاز گرفت به شرطی که فریب جنگ روانی دشمن را نخوریم.
3107---0902
* با سفر یکی از مقام‌های آمریکا به اسرائیل معلوم شد طرح‌های زیادی علیه ایران در دست بررسی دارند ولی به گزینه حمله نظامی اصلا فکر نمی‌کنند. زیاده‌گویی‌های این ایام اسرائیل نیز نوعی جنگ روانی است که قصد دارند با ایجاد ترس اهداف خود را پیش ببرند ولی کور خوانده‌اند.
3107---0902
* نظام نباید ملاحظه دشمنان خودش را بکند. کوچک‌ترین ملاحظه‌‌کاری در این مورد به اقتدار ما در منطقه و جهان آسیب می‌زند و جبران آن سخت خواهد بود.
3107---0902
* امیدوارم با تحقیری که در دریا برای هیمنه پوسیده شیطان بزرگ رخ داد من‌بعد در هرکجا که با ایرانی‌ در دریا، هوا و زمین برخورد کردند به احترام ایران دست به سینه بگذارند و احترام
نمایند.
سروی
* خشم دشمنان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان آن است که مردم راه حقی را در پیش گرفته‌اند. ذره‌ای هراس و تردید نباید داشت و با همین دست فرمان باید جلو رفت.
6263---0938
* در دهه شصت که ناو متجاوز آمریکا ناجوانمردانه هواپیمای مسافربری ایران را هدف قرار داد و ساقط کرد، رئيس‌جمهور وقت آمریکا وقیحانه به فرمانده ناو مدال داد. آیا امروز که از دلاورمردان نیروی دریایی سپاه سیلی خوردند چه کاری از آنان ساخته است و چه غلطی می‌توانند بکنند؟
1936---0913
* کسانی که سینه‌چاک آمریکا هستند پاسخ دهند تا ما هم مثل آنها فکر کنیم. کشورهایی نظیر مصر، بحرین، اردن، کویت و... که نوکر چشم‌بسته آمریکای مکارند به غیر از مصرف اجناس غربی چه هنری دارند که ما از آن بی‌بهره‌ایم؟! آنها در حسرت پیشرفت ما به سر می‌برند ولی برخی داخلی‌های خودفروخته خود را به کوری
زده‌اند!
8902---0914
* مجلس انقلابی! نظر به اینکه دولت سیزدهم یک زمین سوخته تحویل گرفته است، موکلان از شما با درک شرایط بسیار حساس کنونی هم‌افزایی با سایر قوا را مطالبه می‌کنند. عناوین به عملکردها بستگی دارد. مبادا تصمیمات شما در افکار عمومی نافی عنوان انقلابی باشد!
سیدطباطبایی
* محاصره پایگاه عایشه متعلق به تروریست‌های داعشی توسط نیروهای مردمی عراق مسرت‌بخش است. خداوند نصرت الهی خویش را شامل حالشان نماید و ریشه تروریست‌های داعش را
بخشکاند.
7819---0922
* رسانه ملی گزارش‌هایی از فساد آل‌سعود و شرکایشان را تهیه و انعکاس دهد و همچنین جنایت‌های ضد حقوق بشری که علیه مسلمانان یمن، بحرین، افغانستان و عراق و... انجام می‌دهد رسانه‌ای شود تا آبروی نداشته آنها برملا شود. چه خوب است مستندهایی هم ساخته شود.
3107---0902
* ملت ایران از سر تقصیرات دشمنان خارجی هم که بگذرد از جنایت‌های منافقین و خیانت‌های آنان هرگز نخواهد گذشت. به حق منافقین از کفار بدترند.
3107---0902
* قانون مصوب کشور شهرداری‌ها را موظف به تفکیک زباله از مبدأ کرده است ولی متأسفانه این کار در تمام این سالها ترک شده و هیچ شهرداری این قانون را به تمام و کمال به اجرا نمی‌گذارد، چرا؟
1154---0937
* فرار مالیاتی یک جرم بزرگ و آشکار است که آثار مخرب و طولانی مدت آن متوجه عموم مردم می‌شود. چرا که حاصل بودجه جمع‌آوری شده صرف امور عام‌المنفعه می‌شود. بنابراین هرگونه تعامل و مماشات با آنها، جفا به حقوق مسلم عامه مردم است و باید مالیات با شیوه‌های کارساز از ثروتمندان اخذ شود.
6263---0938
* متأسفانه استفاده از گوشی تلفن همراه در جایگاه‌های سوخت هر از گاهی باعث حادثه می‌شود. لازم است مسئولین امر در رسانه‌های دیداری و شنیداری مردم را به این امور روشن کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم!
یک شهروند
* وزارت جهاد کشاورزی و دیگر مسئولین امر اعلام کردند مرغ منجمد 20 هزار تومانی توزیع می‌شود. ضمن تشکر از متولیان امر عرض می‌کنم چرا قطره چکانی توزیع می‌شود؟! چند جعبه به یک مرغ فروشی تحویل می‌شود که ظرف یکی دو ساعت تمام می‌شود. اگر قرار بر توزیع است لطفاً به اندازه نیاز توزیع شود تا به دست مصرف‌کننده برسد.
یزدانی- تهران
* درختان زیادی در معابر و خیابانها این روزها توسط شهرداری‌ها هرس می‌شود. پیشنهاد می‌کنم آنها را جمع‌آوری و به کارخانه‌های کاغذسازی و تخته‌سازی و... تحویل نمایند تا حیف و میل
نشود.
شاه صاحبی- تهران
* همه مردم باید برعملکرد مسئولین نظارت و در صورت تخلف تذکر دهند و برای احقاق حق مظلومین فریاد بزنند.
9239---0922
* افزایش قیمت داروها برای کسانی که مصرف دائم دارند بسیار آزاردهنده است. با این تورم،‌گرانی و بی‌ارزشی پول ملی، افراد زیر خط فقر چگونه توان تهیه داروهایی که هر از چند گاه با افزایش قیمت روبه‌رو می‌شوند را دارند. از مسئولین اجرایی درخواست رسیدگی دارم.
6263---0938