kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

ما می‌توانیم
زهرا رئیسی: «انتقال جنین آزمایشگاهی به رحم مادر به‌واسطه محصولی ایران‌ ساخت ممکن شد! یک شرکت دانش‌بنیان محصولی تولید کرده که وظیفه آن انتقال جنین آزمایشگاهی به رحم مادر است! یکی از الزامات اساسی برای داشتن ایران قوی تکثیر این الگوهای موفق است.»
قانون خوب برای تحول بازار خودرو
علی رحیمی: «واردات خودرو دوباره در مجلس تصویب شد
ان‌شاءالله شورای نگهبان هم اونو تایید کنه. واقعا خودرو سازان دارند ملت ایران رو تحقیر می‌کنند، در یکی از قرعه کشیا از ۱۰۲۴ نفر یک نفر برای پژو پارس برنده می‌شد! در حالیکه در کشورهای دیگه برای خرید خودرو بهت وام میدن نازت هم می‌کشن!»
وجودشو نداری
قیس قریشی: «انور قرقاش مشاور ارشد رئیس‌دولت امارات متحده گفت کشور امارات در راستای تنش زدایی با ایران گام برمی‌دارد و علاقه‌ای به رویاروئی با ایران ندارد! بخش اول که امارات در حال تنش زدائی با ایران است عالیه، اما اینکه امارات علاقه‌ای به رویاروئی با ایران نداره جای بحث داره واقعا!»
غرب بدون روتوش
مریم: «ماموران مرز بلاروس پناه‌جویان را به سمت مرز لهستان می‌فرستند و ماموران مرز لهستان هم با خشونت و گاز اشک‌آور آنها را از مرز دور می‌کنند. مرز بلاروس و لهستان را با مرز ایران و افغانستان مقایسه کنید. این تصویر همان زندگی نرمالی است که غرب به مهاجران می‌دهد.»
خب اروپا هم بیاید و نفع ببرد
مسعود براتی: «می‌گویند نفت را با تخفیف می‌فروشید و این هنر نیست بلکه نفع چینی‌هاست. ایران که منعی برای خرید نفت قرار نداده، لطفا به چشم آبی‌های اروپایی بفرمایید بیایند و با تخفیف نفت بخرند. اینکه نمی‌آیند به خاطر ترسشان از آمریکاست. ایران به همه کسانی که از آمریکا نترسند،تخفیف می‌دهد.»