kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۱۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

اراده جدی عدلیه در برخورد با مفاسد
پژمان‌فر: «سخنگوی قوه قضائیه از بررسی پرونده وزیر سابق نفت برای قرارداد ننگین و فاسد کرسنت خبر دادند. خوشحالیم که اراده‌ای جدی در جهت احیای حقوق مردم از سوی دستگاه قضا و تنبیه ژنرال‌ها شکل گرفته است.»
مدافعان پهلوی بخونن
علیرضا گرائی: «صفحه‌ای از کتاب عظمت بازیافته، سال۱۳۵۵: راه‌آهن برای ارسال مهمات به روسیه بود! جاده‌ها برای ارسال تجهیزات متفقین ساخته شدند! و...؛ خود پهلوی تو این کتاب میگه جاده و راه‌آهن رضاشاه به درد ایران نخورد و برای متفقین منفعت داشت اونوقت یه مشت... امروز میگن اینا خدمات رضاشاه بود.»
اقدام مثبت برای مهاجران افغانستانی
الهام عابدینی: «خوشبختانه از این به بعد مهاجران عزیز افغانستانی می‌توانند از سامانه پذیرش ۲۴ برای درمانگاه‌های اتباع مجتمع بیمارستانی یاس در تهران نوبت اینترنتی بگیرند. کافیه در بخش دریافت نوبت گزینه اتباع انتخاب بشه تا برای ویزیت رایگان در روزهای سه‌شنبه یا چهارشنبه نوبت داده شود.»
نتیجه تحریف
صادق نیکو: «عجیبه به اصغرفرهادی گفتن کارت کپی بوده و یکی دیگه گفته قبلا هم متن منو به اسم خودش زده بعد فرهادی یه فحشنامه علیه حکومت نوشته و تهش گفته این حرفا رو حکومت داره علیه من میچرخونه! کم هزینه‌ترین راه جابجا کردن بدهکار و طلبکار!»