kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۱۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
همزمان با هفته بسیج

150 نیروگاه خورشیدی در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته بسیج،150 نیروگاه خورشیدی که توسط بسیجیان راه‌اندازی شده، در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

مشهد- خبرنگار کیهان:

علی‌اکبر افراسیابی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بسیج خدمتگزاری دلسوز برای مردم کشور است که توانسته در عرصه‌های مختلف از بدو تشکیل تا امروز، در خدمت انقلاب و مردم باشد و توانمندی و اثرگذاری خود را به جامعه و مردم نشان دهد. 
وی با اشاره به اینکه بسیج ظرفیتی است که با استفاده از آن می‌توان نیروهای خدمتگزار در تراز انقلاب اسلامی را تربیت کرد، افزود:150 صندوق قرض‌الحسنه با هدف حمایت از مشاغل خرد خانگی، همزمان با هفته بسیج در خراسان رضوی افتتاح می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا(ع)خراسان رضوی‌، تصریح کرد: رزمایش خدمت،در قالب 850 گروه جهادی همزمان با هفته بسیج در استان، برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه 5 هزار بسته معیشتی طی این هفته در خراسان رضوی توسط بسیج توزیع خواهد شد، گفت: کمک به آزاد‌سازی زندانیان، توزیع
30 هزار بسته لوازم‌التحریر، توزیع 150 مورد سیسمونی، افتتاح دو مرکز علمی در استان، احیای قنوات، کمک به نهضت مسکن‌‌سازی و... از دیگر برنامه‌های هفته بسیج استان است.