kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۹۸۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

خط قرمز روی نام ستاره‌هایی که به جای اردو در فضای مجازی وزنه می‌زنند!


سرمربی تیم ملی وزنه برداری اسامی نفرات دعوت شده به اردوی نهایی قبل از مسابقات جهانی را اعلام کرد.
محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری، اسامی نفرات دعوت شده به آخرین اردوی آماده ‌سازی برای رقابت‌های جهانی تاشکند را به شرح زیر اعلام کرد.
میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، مرتضی بیگلری، محمد زارعی، رضا دهدار، رسول معتمدی، سیدایوب موسوی، علیرضا یوسفی، علیرضا سلیمانی، امیر حقوقی، امیر عزیزی و آیت شریفی، دوازده نفر دعوت شده به اردو هستند که احتمالا با خط خوردن دو نفر از آنها ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی نهایی خواهد شد.
سومین و آخرین مرحله از اردوهای آماده ‌سازی تیم ملی وزنه برداری به منظور حضور در مسابقات جهانی ازبکستان، از امروز تا ۱۹ آذرماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و سپس ملی‌پوشان به رقابت‌های جهانی که در آخرین روزهای سال جاری میلادی برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.
در این میان اما با وجود تمامی گمانه‌زنی‌ها خبری از سهراب مرادی و کیانوش رستمی نیست. این دو وزنه بردار که دائما در فضای مجازی آمادگی خود را به رخ می‌کشند و وزنه‌هایی در حد مدال جهانی را بالای سر می‌برند، جایی در تیم ملی نخواهند داشت.
باید دید بالاخره اختلاف به وجود آمده میان این دو وزنه بردار باتجربه با فدراسیون و کادرفنی برای مسابقات سال آینده حل خواهد شد یا دو طلایی المپیک ریو باید به تدریج از ورزش قهرمانی خداحافظی
کنند.