kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۹۴۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* سلام و درود خداوند به شیربچه‌های دریاها و اقیانوس‌ها (سپاهیان و ارتشیان)! هر بار که فیلم شجاعت، درایت و صلابت‌تان را در برابر دزدان دریایی می‌بینم از افتخار و غرور، حالت پرواز می‌گیرم. نه تنها من بلکه تمام ستمدیدگان تاریخ از هر ملیتی با کار شما اوج می‌گیرند و این پیام را به دزدان دریایی و سایر دزدان فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و تاریخی کشورها می‌فرستند که قرن، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است.
4190---0917
* روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب و تعدادی از نمایندگان مجلس با هدف ناموفق نشان دادن دولت نوپا اقدام به فضاسازی علیه دولتمردانی کرده‌اند که کمتر از 100 روز است کار خود را شروع کرده‌اند. همین جماعت در دولت گذشته 8 سال تمام کارشان مدیحه‌سرایی برای دولت وقت بود.
3107---0902
* در جریان یک دیدار رسمی رئیس‌جمهور آمریکا نتوانست خود را کنترل کند و باعث مضحکه و خنده شد. حال اگر این اتفاق یک مسئولی در جهان سوم و یا برای یک ایرانی این اتفاق می‌افتاد برخی از این غربگرایان داخلی چه غوغایی به پا می‌کردند؟ اما الان وانمود می‌کنند که اصلا چنین اتفاقی نیفتاده است. مبادا به قداست ارباب‌شان خدشه‌ای وارد شود.
5429---0912
* جناب آقای رئيسی، رئيس‌جمهور محترم! با توجه به حجم سنگین نشر اکاذیب و فضاسازی توسط معاندین، لازم است به صورت دائم رفع شبهه و اطلاع‌رسانی کنید. مردم ایران بسیار نجیب و فداکار هستند. ماجرای حمله سایبری به سامانه بنزین یکی از بهترین شواهد همراهی مردم در صورت اطلاع‌رسانی است. این روزها متاسفانه قیمت ارز و کالاها به دلایل نامعلومی سیر صعودی پیدا کرده است. باید واقعیت‌ها را بیان کنید و امکان سوءاستفاده را از دست دشمن بگیرید.
طباطبایی
* طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، قوه قضائیه نباید تنها به دنبال کسانی باشد که ارز 4200 تومانی گرفتند و تخلف کردند بلکه باید کسانی که این ارزها را بدون حساب و کتاب واگذار کرده‌اند مورد بازخواست قرار گیرند. این موضوع نباید شامل مرور زمان شود و به فراموشی سپرده شود. رئیس‌جمهور سابق و معاون اول او و دیگر دست‌اندرکاران دولت قبل باید پاسخگوی حیف و میل بیت‌المال باشند.
3170---0911
* دستگاه قضا چرا در محاکمه مسئولان و مدیران دولت قبل که با سوءمدیریت و ترک فعل‌های خود موجب نابودی اقتصاد کشور شده‌اند، تعلل می‌کند؟ آیا به حساب مسئول خسارت‌های وارده به زندگی ما مردم نباید رسیدگی شود؟
2131---0935
* خوب است برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پویانمایی‌های تبلیغاتی ساخته و پخش شود. با ابزار هنر همچنین می‌توان واکسیناسیون را ترویج کرد.
9970---0938
* عده‌ای نفوذی به‌دنبال ایجاد نارضایتی در مردم هستند باید دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی با این نفوذی‌ها برخورد و ریشه آن را بخشکانند.
5421---0918
* وقتی بیشتر پزشکان متخصص توصیه به زدن واکسن کرونا می‌کنند و در صداوسیما نیز این کار تبلیغ می‌شود چه ضرورتی داشت از یک پزشک عمومی مخالف واکسن در مناظره تلویزیون استفاده شود و موجب تشویش افکار عمومی گردد؟
2498---0912
* نمایندگان مجلس نسبت به اصلاح قوانین بانک‌ها اهتمام ورزند تا این همه معضل و مشکل برای مردم درست نشود و بسیاری به زندان و متلاشی شدن زندگی کشیده نشوند.
5421---0918
* وزارت بهداشت به تمام افرادی که می‌بایست تا به حال واکسن دُز اول و دوم را بزنند و نزده‌اند تا پایان آبان مهلت دهد تا واکسن خود را بزنند و اعلام کند از اول آذر هرکس بخواهد اقدام نماید از او کل هزینه تمام شده واکسن را دریافت می‌نماید. همان شیوه‌ای که برخی از کشورها نیز آن را به کار گرفته‌اند.
6535---0912
* حمایت از دستفروشان با اختصاص مکان و دریافت کرایه کمتر خدمت بزرگی است که شهرداری می‌تواند با هدف اشتغالزایی در کشور به این قشر محروم بکند.
9239---0922
* هرکس از عوامل گمرک که اجازه ورود کالای قاچاق به کشور را بدهند باید به شدت به مجازات برسند. یکی از مراکزی که باید در آنها به ترک فعل مسئولین و مدیران رسیدگی شود گمرک است.
9554---0901
* پنج‌شنبه 1400/8/20 ساعت حوالی 16/30 عصر در ایستگاه متروی امام خمینی(ره) سوار مترو صادقیه به سمت فرهنگسرا در قسمت واگن ویژه خواهران (خط 2) شدم که در صندلی 2 نفره مردی با دست‌های خالکوبی و با حالتی بسیار زننده در صندلی نشسته بود. از چند خانم خاص که کشف حجاب کرده بودند فیلم و عکس می‌گرفت در ایستگاه آخر (فرهنگسرا) وقتی پیاده شدم و اتاق مسئول ایستگاه را جویا شدم دیدم یک نفر بیشتر نیست و او هم با تلفن همراه خود به بازی مشغول است. او نه تنها توجهی به شکایت من نکرد بلکه متأسفانه با بی‌ادبی با من برخورد کرد. چرا نظارتی نیست که آقایان وارد واگن اختصاصی خواهران نشوند.
خانم دشتی- تهران
* از دولت درخواست می‌شود به زنان سرپرست خانوار اهمیت ویژه‌ای دهد تا بر مشکلاتشان فائق آیند و در جامعه منزوی نشوند.
0685---0916
* پنج‌شنبه‌شب گذشته آیا شبکه آی‌فیلم بهتر نبود به جای فیلم قتل آنلاین با آن همه خشونت (کشتن زنان و سر بریدن) یک فیلم شاد کمدی پخش می‌کرد. خیلی از خانواده‌ها و بچه‌ها این شبکه را دنبال می‌کنند که روی اعصاب آنها اثر سوء می‌گذارد.
0220---0935
* ما با هر مصیبتی بود منزلی را برای خود ساختیم. حال که دولت عزیزمان می‌خواهد در جهش تولید مسکن مردم را یاری کند اگر هزینه امتیاز آب و برق و گاز را کاهش دهد کمک زیادی به مردم خواهد بود.
1382---0915
* از رئیس بانک مرکزی درخواست می‌شود در مورد ضامن‌های وام ودیعه مسکن از بانک‌ها بخواهند که به جای 2 ضامن کارمند رسمی، سند جواز کسب یا فرد قراردادی و پیمانی را هم به جای ضامن دوم بپذیرند. چند ماه است که در تلاش برای یافتن 2 ضامن رسمی می‌گردیم ولی موفق نمی‌شویم.
1758---0935
* بزرگ‌ترین نیاز و بهترین وسیله پیشرفت و ترقی هر کشوری داشتن دانش و فناوری لازم برای رشته‌های مختلف فنی مورد نیاز کشور و تربیت نیروهای کاردان و کارآزموده است. امید است توجه بیشتری به مراکز آموزشی و فنی حرفه‌ای کشور و هنرستان‌ها شود. نباید هیچ دانش‌آموزی بدون کسب حداقل یک حرفه از مدرسه فارغ‌التحصیل شود.
3949---0912 و 2143---0913
«پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 9 تهران»
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان مورخ 1400/8/17 مبنی بر «عملیات ناتمام احداث زیرگذر فتح به کجا رسید»، به آگاهی می‌رساند؛ این پروژه از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری تهران می‌باشد. به سبب وجود معارضین ملکی متعدد، عملیات اجرایی متوقف گردیده بود با تغییر مدیریت ارشد شهری رفع معارض و فعالیت مجدد پروژه در دستور کار قرار گرفته است.»