kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* تحریم‌های آمریکا علیه ایران چون از پیک آن عبور کرده‌ایم جواب عکس داده به این معنا که تیر و ترکش‌های تحریم به طرف خود آمریکا کمانه کرده است. به همین دلیل می‌گویم ادبیات دولتمردان و مسئولین کشور نمی‌تواند مثل ادبیات دولتمردان گذشته از روی ضعف باشد.
6624---0915
* آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری به درستی اعلام کرده اقتصاد کشور را نباید به برجام گره زد. روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب سر و صدا راه‌انداخته‌اند که به برجام بی‌اعتنایی شده است. از قول بنده بنویسید اصلاح‌طلبان پر مدعا و فریبکار با برجام و مذاکره با آمریکا قیمت مسکن را از متری 4 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش دادند. بهتر است برای همیشه لال بشوند نه اینکه با پررویی تمام چهره طلبکار به خود بگیرند و عوامفریبی بکنند.
حسن‌پور
* یکی از مدیران اصلاح‌طلب دولت گذشته به‌رغم تبدیل شدن برجام به خسارت محض مجدداً برجام را تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور اعلام کرده است! به ایشان و همفکران او باید گفت دوره خودتحقیری آنان به پایان رسیده، از خواب غفلت بیدار بشوند.
2106---0913
* مدعیان اصلاح‌طلبی در 8 سال گذشته کارهایی علیه کشور و مردم انجام دادند که اجنبی‌ها جسارت ارتکاب آن را نداشتند فلذا مدت‌ها به صورت شبانه‌روزی و یا تمام ظرفیت باید مشغول گندزدایی کشور از این جماعت بود.
0049---0911
* گرانی‌های کمرشکن امروز حاصل 8 سال سوء مدیریت دولت و دولتمردان گذشته است. این معضل جز از راه مردمی یعنی دخالت دادن مردم در امر مبارزه با قاچاق و احتکار حل نخواهد شد. چنانچه دولت جدید در این کار موفق شود محبوبیت این دولت برای مردم جاودانه خواهد شد.
زارعی
* در آمریکا و دیگر کشورهای غربی مسئولینی که از عرصه اجرایی کنار می‌روند هیچ گاه علیه نظام خود مصاحبه و صحبت نمی‌کنند ولی اصلاح‌طلبان کشور هر گاه به وسیله انتخابات از قدرت کنار گذاشته‌اند دچار تضاد منافع شده و مواضع ساختارشکنانه گرفته‌اند، این معضل ریشه در تربیت‌ناپذیری سیاسی این جماعت دارد.
7345---0912
* وقتی جماعتی از اصلاح‌طلبان خواسته‌های آمریکا را در داخل کشور پیگیری می‌کنند چه نیازی به سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران است.
4207---0912
* روزنامه اعتماد موضوع تحقیق و تفحص مجلس از بورس را نوش دارو بعد از مرگ سهراب دانسته است و نوشته باید در همان زمانی که بورس به هم ریخت تحقیق و تفحص مجلس صورت می‌گرفت. جالب است که سردبیر همین روزنامه در زمان سقوط بورس رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بوده و هیچ حرکتی انجام نداده و امروز زبان باز کرده است!
4010---0911
* اگرچه قانون حق انتقاد از دولت را به نمایندگان مجلس داده است اما چرا با فریاد، آن هم با دولتی که هنوز سه ماه از شروع به کارش نمی‌گذرد. پس به‌گونه‌ای برخورد کنید که مردم نگویند چون سمتی در دولت به آنها داده نشده فریاد می‌زنند. ضمناً حل مشکلات دولت قبل زمان‌بر است تا می‌توانید با دولت هم‌افزایی کنید تا مشکلات سریع‌تر حل شود.
3561---0253
* از دولت مردمی انتظار می‌رود با گرانی‌های ظاهراً برنامه‌ریزی شده که به قول دادستان کل کشور دارای پشت پرده است برخورد جدی شود. عده‌ای که تنها به منافع حزبی و گروهی خود فکر می‌کنند در صددند تا نگذارند مردم طعم عدالت و آرامش را تجربه کنند. با وجودی که اعلام شد تخم‌مرغ شانه‌ای 43 هزار تومان وقتی به تعداد محدودتری طلب می‌کنیم هر تخم مرغ را 2000 تومان محاسبه می‌کنند.
محمدی
* به عنوان یک ایرانی برخود لازم می‌دانم که از ارتش سرافراز و قدرتمند و شجاع و فرمانده با بصیرت نیروی دریایی با تمام وجود تشکر کنم که عظمت ارتشیان را به رخ دشمنان کشیدند و دوستان را شاد نمودند. و سایه جنگ را با این رزمایش‌ها از سرکشور کوتاه کرد. لذا سخن آن مسئول سیاسی که گفت سایه جنگ را برجام از سر کشور دور کرد سخن بیهوده‌ای بیشتر نبود.
علی شکیب- تهران
* از ظرفیت بسیج می‌توان برای مقابله با اراذل و اوباش، نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها، گشت‌های تعزیرات و... استفاده کرد. همان گونه که در جنگ شهری و جنگ تحمیلی از بسیج و مساجد بهره‌گیری شد. عنوان جنگ فقط از نظامی به اقتصادی تغییر یافته است.
5940---0919
* به وزارت بهداشت پیشنهاد می‌شود هرچه سریع‌تر واکسن فخرا و کووپارس رازی که ماحصل تلاش‌های تحسین‌برانگیز دانشمندان کشورمان می‌باشد را به سبد واکسیناسیون کشورمان بیفزاید. واکسن‌های ایرانی بالاترین شاخص‌های کیفیت را دارد و باعث غرور هر ایرانی است و مردم ایران با افتخار از آنها استفاده می‌کنند.
نوربخش- مشهد مقدس
* مگر ورود کالاهای خارجی به ویژه کشور کره جنوبی بدعهد به کشور ممنوع نیست؟ چرا تابلوهای تبلیغاتی معابر و خیابان‌های تهران همچنان به تبلیغ دوو و سامسونگ اختصاص می‌یابد؟!
قطب‌زاده
* از دست‌اندرکاران ساخت مسکن درخواست می‌شود به فرهنگ بومی ایرانی اسلامی توجه ویژه نمایند. چون در برخی از شهرک‌هایی که در گذشته ساخته شد از مسجد و مدرسه و... خبری نبود. همچنین در سازه‌ها، عایق‌هایی را بکار گیرند که صدای همسایگان موجب رنجش یکدیگر نشود. خلاصه دقت را فدای سرعت نکنند.
4190---0917
* از ابتکار سیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص پخش احکام دین در فواصل بین فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیون تقدیر و تشکر می‌کنیم. امیدواریم تداوم داشته باشد.
5516---0935
* نظر به مزایای بیشتر گاز مایع(LPG) نسبت به گاز طبیعی CNG باید مجددا جایگاه‌های گاز مایع راه‌اندازی و فعال بشوند و از خطرهای فعلی انتقال گاز از کپسول به مخزن سوخت خودروها که به صورت دستی و غیراستاندارد رایج شده جلوگیری کرد.
2143---0913
* چرا برخی بانک‌ها در شهرستان اسدآباد برخلاف دستورالعمل دادستان درباره مسدود نمودن مبلغی از وام و دریافت سود اضافی برخلاف مصوبه شورای پول و اعتبار بانک مرکزی، به کسی پاسخگو نیستند؟!
نوروزی- جانباز اسدآباد همدان
* بیش از دو سال است که صندوق قرض‌الحسنه بعثت در شازند اراک تعطیل است و متاسفانه از وضعیت آن هیچ‌گونه اطلاعی در دست نیست. با توجه به اینکه بسیاری از افراد در آن صندوق حساب و پول دارند از مسئولین امر درخواست می‌شود تکلیف مالباختگان را روشن نمایند.
یکی از صاحبان حساب صندوق
* با اینکه دارای بیمه تکمیلی هستم ولی چند ماه است که بیمه هزینه دندانپزشکی من بازنشسته را نمی‌پردازد. کسی هم پاسخگو نیست. چرا نظارت و کنترلی وجود ندارد؟
6537---0911
* از کیهان به خاطر شجاعت و در خط رهبری بودنش تقدیر و تشکر می‌کنم.
7959---0912