kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۶۸۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



گزارش ۱۰۰ روزه فعالیت دولت
رضا اعرابی: «یکی از مهم‌ترین اقدامات آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور پس از دوران حسن روحانی؛ تمرکز بر بازگشت امید و اعتماد جامعه به مسئولین و دولتمردان است. مردم فرق مسئول مردم دوست رو از مدیر صندلی دوست خوب می‌فهمند!»
بدون برجام و FATF
محمدرضا عادلی: «کم‌تر از 100 روز بدون برجام و بدون پذیرشFATF 150میلیون دُز واکسن وارد شد!»
از تکدر تا اقدام
سید‌هانی‌هاشمی با انتشار این تصویر نوشت:« همین که از رئیس‌جمهوری که در مقابل افزایش قیمت خودرو صرفا «مکدر» می‌شد و سخنگویش دولت را بی‌تقصیر و اثر جلوه می‌داد، رسیدیم به رئیس‌جمهوری که مقتدرانه در برابر تصمیمات می‌ایسته و خودش رو مسئول میدونه؛ نشون میده حداقل بعد
۸ سال تبخیر امید میشه به آینده امیدوار بود!»
اصحاب ما می‌توانیم
عاشوری: «‏برای نخستین بار در جهان به‌ همت جمعی از نخبگان و متخصصان داخلی «دستگاه پیمایش صحرایی زمین‌شناسی دیجیتال» در اراک تولید شد که ساخت و تولید این دستگاه برای کشور ارزآوری فراوانی به دنبال داشته و از واردات تکنولوژی‌های قدیم جلوگیری و صرفه‌جویی خوبی برای کشور دارد. مطالعات زمین‌شناسی برای بررسی و ویژگی‌های هندسی راهداری، گسل‌ها، چین‌خوردگی‌ها و... به دستگاهی نیاز داره که در زمانی سریع اطلاعات رو محاسبه کنه که به ‌لطف خدا جَوونای این مرز و بوم تونستن این تکنولوژیِ کاملا بومی رو به انحصار خودشون در بیارن و نشون بدن که از اصحاب ما می‌توانیم هستن.»
واردات خودرو
داود مدرسی یان: «تنها راه ساماندهی به وضعیت خودرو، آزاد‌سازی واردات خودرو هست. نه فقط خودروهای لوکس میلیاردی! بلکه خودروهای با کیفیت و قیمت مناسب... شکستن انحصار سایپا و ایران‌خودرو و فضا دادن به شرکت‌ها و مجموعه‌های جدید، قدم بعدی است.»
حماقت سعودی‌ها
قیس قریشی: «اگر سعودی‌ها میدونستن با چنین جنگ وحشیانه‌ای علیه یمن تکنولوژی‌ موشکی و پهپادی و توان بازدارندگی یمنی‌ها ظرف ۶ سال به چنین قدرتی خواهد رسید هرگز چنین حماقتی مرتکب نمی‌شدند! به قول سیدحسن نصرالله؛ ما چیزی نداریم به یمنی‌ها یاد بدیم، فقط میتونیم از اون‌ها یاد بگیریم...!»
همه مدیون پدر موشکی هستیم
صمصام با انتشار این تصاویر نوشت: «امروز خستگی چشامونو با دیدن تصاویر شهید حاج حسن طهرانی مقدم دَر کنیم که نه تنها امنیت ایران عزیز رو موجب شد بلکه سید حسن نصرالله در وصف شهید فرمود: هر زن لبنانی که به راحتی و در امنیت از شمال به جنوب لبنان میره مدیون شهید طهرانی مقدم هست!»