kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۴۶۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* درود و سلام خداوند به رهبر و مقتدایمان و بر این ملت و ارتش و سپاه. واقعاً چگونه می‌توانیم شکر این نعمت‌ها را بجا آوریم؟! زمانی ناو آمریکا که حرکت می‌کرد حکومت‌ها عوض می‌شد. ولی امروز به برکت خون شهدا و ایثار و
از خودگذشتگی ملت، نظام مقدس جمهوری اسلامی، آمریکای جنایتکار را تحقیر می‌کند و او جرأت عکس‌العمل ندارد. به غربزدگان داخلی توصیه می‌کنم تا دیر نشده از خواب غفلت بیدار شوند و به دامن ملت برگردند که فردا هیچ عذر و بهانه‌ای برایشان باقی نمی‌ماند.
شکیبا
* غربگراها آنقدر خودباخته هستند که نمی‌خواهند قبله آمال خود آمریکا را در حال زوال ببینند ولی خدا اراده کرده است پرچم باطل پایین کشیده شود. روند سقوط آمریکا شروع شده و عوامل دنباله‌رو غرب در داخل کشور باید عزادار و ناراحت باشند.
7345---0912
* بعضی از آمریکایی‌ها در باطن خود از اقدام ناحق و محکوم ارتش آمریکا در ماجرای به سرقت بردن کشتی حامل سوخت کشورمان دفاع کرده‌اند. اما گویا اصلاح‌طلبان از غیرت ایرانی هم بی‌بهره‌اند. آن‌ها همراه با رسانه‌های غرب ایستادگی و مقاومت نیروهای نظامی کشورمان در دفاع از منابع ملی را زیر سؤال می‌برند و برای بیگانگان خوش‌رقصی می‌کنند!
9915---0914
* آمریکا غلط کرده گفته موشک‌های ایران باید از جهت تعداد و برد کم شود. به آمریکایی‌ها باید تفهیم کرد دوره اربابی آنها که به دیگران زور بگویند و دستور بدهند سپری شده است.
8857---0992
* جانشین وزیر دفاع گفته‌اند تهاجم دشمن همه‌جانبه و چند وجهی شده است. عرض می‌کنم با تمام دسیسه‌هایی که چیده و می‌چینند به توفیق الهی هیچ غلطی نتوانسته‌اند بکنند و منبعد نیز با درایت فرماندهی معظم کل قوا و نیروهای مسلح پا به کار و هوشیاری ملت هیچ غلطی هم نمی‌توانند بکنند.
یک پیام
* ما به مدیر مسئول کیهان و همکارانشان افتخار می‌کنیم و عرض می‌کنیم اگر شبکه‌های غربی اینستاگرام و... کیهان را حذف می‌کنند نشانه درست بودن راه کیهان است. خداوند جناب آقای شریعتمداری و همکارانشان را حفظ کند.
طورانی- جانباز
* اگر مدعیان بلد بودن زبان دنیا، زبان عزت بلد بودند این قدر مورد تمسخر و تحقیر آمریکا واقع نمی‌شدند و مانند دریادلان پاسدار با قول و عمل خود آمریکا را به خضوع در مقابل این ملت عزتمند وا می‌داشتند.
فرشاد زکیانی- خرم‌آباد
* بعضی از نشریات با نشر دروغ و شایعه‌سازی به دنبال القاء سرخوردگی به جامعه هستند. سکوت مسئولان ناظر بر عملکرد نشریات کشور در مقابل این تخلفات مطبوعاتی به نیات پلید دشمنان کمک خواهد کرد.
8305---0912
* صادق زیباکلام با هدف خفیف نشان دادن شاهکار سپاه در مقابل زورگویی آمریکایی‌ها در قضیه جلوگیری از سرقت رفتن کشتی حامل سوخت ایران به دست آمریکا گفته قدرت‌نمایی سپاه مقابل نیروهای آمریکایی چه تاثیری روی اقتصاد و معیشت مردم دارد. در جواب بنویسید اگر سپاه نبود امثال ایشان الان باید کفش آمریکایی‌ها را واکس می‌زدند.
3453---0992
* همه کشورها تا می‌توانند باید فروش سلاح و موشک‌های پیشرفته توسط آمریکا به سعودی و شرکا برای جنایت در کشور مظلوم و مسلمان یمن را با صدای بلند محکوم کنند.
3107---0902
* به دستگاه دیپلماسی که قرار است در آینده نزدیک به لانه مارها و عقرب‌های خطرناک نزدیک شوند توصیه می‌کنم مراقب باشید تا گزندی به شما نرسد و پیشنهادات دلسوزان در مورد مذاکره را مورد مداقه قرار دهند تا مثل گذشتگان دچار ندامت نشوند.
نیک‌نام
* دولت قبلی خسارات بزرگی به کشور زد و مردم بسیاری را با افزایش قیمت چندین برابری مسکن، کالاهای ضروری و... به سختی کشاند. مسببان این مشکلات باید محاکمه شوند.
3306----0912
* رژیم جعلی صهیونیستی اگر آرامش می‌خواهد خود را از کنار نوار غزه عقب بکشد و ساخت دیوار حائل و شهرک‌سازی را متوقف کند و به برگزاری انتخابات آزاد برای همه اهالی فلسطین از مسلمان و یهودی و مسیحی سرزمین‌های اشغالی تن دهد تا مردم سرنوشت خود را انتخاب کنند. مهاجران غاصب هم به همان جایی که بوده‌اند برگردند. البته ان‌شاءالله تا چند سال دیگر موجودیتی به نام رژیم کودک‌کش صهیونیستی در روی کره زمین نخواهد بود.
7819---0922 و 3949---0912
* کاش دستگاه دیپلماسی ما می‌توانست با پیدا کردن سرنخ از ربایندگان دو افسر اطلاعاتی صهیونیست‌ها، از این طریق سرنوشت امام موسی صدر و سردار متوسلیان، موسوی، اخوان و رستگار مقدم را روشن کند.
حیدری
* وقتی از شبکه دوم گزارش نابودی کالاهای تملیکی دپوشده را دیدیم دلمان به درد آمد. مسئولین مقصر حتما باید محاکمه شوند و خسارت وارده به بیت‌المال را بپردازند.
5054---0911
* در روز شنبه 1400/8/5 در برنامه قاب امید از سیما مصاحبه‌ زنده‌ای با یک جوان ایرانی پخش شد که به شیوه تقلید از سبک زندگی اقشار اجتماعی نازل جوامع غربی شلوار پاره به تن کرده بود از اینکه رسانه ملی تبدیل به وسیله ترویج چنین انحطاطی بشود سخت ناراحت شدم و از مطالبه بحق خودم کوتاه نخواهم آمد.
4559---0911
* از شرکت بهره‌برداری متروی تهران درخواست می‌شود نسبت به راه‌اندازی ایستگاه‌هایی که با خطوط دیگر تقاطع دارند (مثل ایستگاه 17 شهریور در خطوط 6 و 7 و...) تسریع کنند. در ضمن در ایستگاه محمدیه با توجه به تقاطع خط 7 و یک و ازدحام جمعیت به عملیات راه‌اندازی پله‌های برقی باید سرعت داده شود. از تلاش مسئولین امر تقدیر و تشکر می‌شود.
طاهرعلی و طاهری و فرخی
* بهمن خودرو در تاریخ 1400/8/17 اعلام کرد ساعت 10 صبح فروش تعدادی خودرو را در سایت قرار می‌دهد متقاضیان ثبت‌نام کنند. از ساعت 10 صبح تا 10/15 چند خانواده همزمان برای ثبت‌نام تلاش کردیم اما سایت باز نمی‌شد. بعد هم اعلام شد که ظرفیت تکمیل شد! از وزیر محترم صمت درخواست می‌شود نظارت بیشتری بر این شرکت‌های خودرویی اعمال نمایند.
میرهاشمی
* افرادی خوش‌گذران و مرفه با خریدن یا ساخت خانه در روستاهای خوش آب و هوای کشور بافت اجتماعی و فرهنگی این مناطق را به هم زده، به جای آن فرهنگ بی‌بندوباری غربی‌ها را رواج می‌دهند. این جماعت عرق ملی هم ندارند و فقط دنبال لذت‌جویی هستند.
4187---0935 و 5516---0935
* نگهداری سگ در منازل و آپارتمان‌ها و ایجاد سروصدا و موضوع نجاست آن، آرامش و آسایش را از ساکنین و همسایگان گرفته است. رسانه ملی با کار فرهنگی و دستگاه‌های مسئول نسبت به این ناهنجاری‌ها ورود کنند.
4866---0935
«پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه»
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، سه‌شنبه مورخ 1400/08/04 صفحه 2 با عنوان «عدم راه‌اندازی پله ایستگاه رودکی»، ضمن تشکر از مسافران گرامی و همچنین سپاس از آن روزنامه وزین به خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خوانندگان و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم، به اطلاع می‌رساند در ایستگاه متروی رودکی در خط هفت مترو، تعداد 14 دستگاه پله‌برقی نصب شده که در حال حاضر 6 دستگاه فعال و مابقی بعد از تست پایانی، به زودی به بهره‌برداری و مورد استفاده مسافران گرامی قرار خواهند گرفت.»